Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért van ez? Nem lehetne...

Miért van ez? Nem lehetne megoldani?

Figyelt kérdés

A GYŐR-Budapest Déli pályaudvar vonal9n közlekedő S10-es személyvonattal ha utazok, miért nincs szár megállónál térerő?


Az ott élőknek egyáltalán nincs térető? Ha ilyen fejlett a világ, ezt nem lehet kiküszöbölni?



jan. 11. 16:38
 1/7 anonim ***** válasza:
93%

Nagyon sok ilyen hely van magyarországon ahol nincs térerő.

[link]

Ezt a falut ismerem is, többször jártam ott. De más hasonlóan dombos, hegyes területen nincs mindenhol megfelelő térerő.

Egyébként nagyon el vagyunk kényeztetve magyarországon mobilszolgáltatás terén. Szinte mindenhol van térerő és akár 4G is. Tényleg világszinvonalú a lefedettség.

Menj el az USA-ba ott 3-4 órákat is autózhatsz úgy, hogy nincs semmiféle térerő.

jan. 11. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
73%
Az egész egyes vonalon Hegyeshalomig katasztrófa a térerő.
jan. 11. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
87%
Mert a hegyek között van a település, M1-en is képes nagyon gyengére csökkenni a térerő a környéken. A településen belül nyilván van.
jan. 11. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
90%

Mozdonyvezető vagyok. Rengeteg ilyen hely van az országban. Sok helyen már bokorra pontosan tudom hol fog megszakadni a vonal. Mecsekbe ne menj ha térerő fetisiszta vagy. De Gyékényes felé is nagyon sok vakfolt van, pedig arrafelé hegyek sincsenek. De Miskolc felé is sokszor szűnik meg a térerő. Hódos felé szintén, Ajka környéke, Bakony, stb..... nem is sorolom.

Kisbárapátit meg tudom erősíteni, kollégáktól hallottam hogy aki alatt ott döglik meg a Bz az csak postagalambbal tud segélyt kérni.

A világ pedig nem annyira fejlett mint gondolod. Hol laksz? Budapest belső kerületében valahol ahol minden van? Üdv a való világban!

jan. 11. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
86%
A mobilszolgáltatók nem foglalkoznak a vasútvonalakkal, mert nem éri meg nekik. Olyan helyekre fókuszálnak ahol laknak, vagy huzamosabb ideig tartózkodnak emberek. Bár való igaz, hogy a vonaton akár több száz ember is utazhat egyszerre, de 5 perc alatt átmegy a területen és már csatlakozik is a másik toronyra. Vonat pedig jó esetben megy óránként 4, de inkább 2, az ország széle felé pedig 1. Azért, hogy óránként 300 ember használja 5 percig a tornyot, aztán üresen álljon nem éri meg kiépíteni. A budapesti metró is az utolsó a prioritás listájukon annak ellenére, hogy elvileg csak a 3-as vonal több utast szállít, mint a MÁV összes vonata országosan. Pontosan azért, mert egy perc alatt elhúzol a cella hatóköréből. Mindent elmond, hogy 2002-ben lett eleve lefedve a metró, majd csupán 2012-ben lett 3G, miközben ilyenkor már a 4G kísérleteket folytatta az akkor még T-Mobile. A vasút abban az előnyös helyzetben van, hogy mivel többnyire települések mellett haladnak, azok lefedettsége rálóg a nagyrészére, így mondhatják, hogy van szolgáltatás. A lyukakkal meg nem foglalkoznak a fent említett okok miatt.
jan. 11. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Justinianus ***** válasza:
11%
És mi köze ennek a tömegközlekedéshez? Ha gyalog mész ott, ugyanúgy nincs.
jan. 11. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
82%

"mi köze ennek a tömegközlekedéshez"

Az egyéb kategóriában volt a kérdés. Jelentettem, a modi meg ide rakta be. Örülj hogy nem a fogyókúrák kategóriába került. :D Azon sem csodálkoztam volna.


"Mindent elmond, hogy 2002-ben lett eleve lefedve a metró"

Pozitív értelmben ugye!??

Merthogy kb 80 km hosszúságú alagutat, cirka 50 állomást a lejtaknáikkal, lépcsőházaikkal, aluljáróikkal együtt lefedni megfelelő térerővel, amik ráadásul vasbetonból meg acél tartószerketekből állnak és még nagyfeszültségű, nagyáramú elektromos hálózatokkal és át vannak szőve azt rohadtul nem lehetett egyszerű.

Sok világvárosban még manapság sincs lefedve a teljes metróhálózat, nemhogy 4-5G-s hálózat legyen.

jan. 12. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!