Ügyfélkapu + átállítva. Miért nincs az ügyintézés címszó a felsorololásban és hol érem el azt az oldalt?
Figyelt kérdés
tegnap 15:27
1/4 anonim válasza:
Semmi nincs benne, csak a saját bejelentkezési adataid érhetőek el.
Nekem így is jó, mert úgy sem használom, de nem kicsit volt túlzás erre csinálni a műbalhét, - hogy mindent is elveszítesz, ha...
Így is! :DDD
2/4 anonim válasza:
Valakik nagyon nem akarnak megdolgozni az adó forintokért, - tűzzel-vassal bele akarnak kényszeríteni mindenkit a digitális állatpolgárságba és gyakorolni a teljes kontrollt mindenki felett is!
3/4 Noren1989 válasza:
Igazàból csak a lehallgathatósàgot làtom mellettük érvnek 🤫
4/4 anonim válasza:
Mire gondolsz ügyintézés alatt? Ha beállítottad az ügyfélkapu+-t a megadott linken, azon csak a profilbeállítások találhatók meg. Ha ügyet akarsz intézni, akkor arra a felületre kell ismét menned, ahol az ügyintézés elérhető. Például az orvosi dolgokhoz ugyanúgy az EESZT-n keresztül kell belépni, csak már az ügyfélkapu+ lehetőséggel. Vagy ha a nagy gyűjtőoldalt akarod elérni, akkor magyarorszag.hu. Ezek az oldalak továbbra is a megszokott címen lesznek elérhetők, az Ük+ beállításával csak a hitelesítési módot állítottad át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!