Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ügyfélkapu + átállítva. Miért...

Ügyfélkapu + átállítva. Miért nincs az ügyintézés címszó a felsorololásban és hol érem el azt az oldalt?

Figyelt kérdés

tegnap 15:27
 1/4 anonim ***** válasza:

Semmi nincs benne, csak a saját bejelentkezési adataid érhetőek el.

Nekem így is jó, mert úgy sem használom, de nem kicsit volt túlzás erre csinálni a műbalhét, - hogy mindent is elveszítesz, ha...

Így is! :DDD

tegnap 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Valakik nagyon nem akarnak megdolgozni az adó forintokért, - tűzzel-vassal bele akarnak kényszeríteni mindenkit a digitális állatpolgárságba és gyakorolni a teljes kontrollt mindenki felett is!
tegnap 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Noren1989 ***** válasza:
Igazàból csak a lehallgathatósàgot làtom mellettük érvnek 🤫
tegnap 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Mire gondolsz ügyintézés alatt? Ha beállítottad az ügyfélkapu+-t a megadott linken, azon csak a profilbeállítások találhatók meg. Ha ügyet akarsz intézni, akkor arra a felületre kell ismét menned, ahol az ügyintézés elérhető. Például az orvosi dolgokhoz ugyanúgy az EESZT-n keresztül kell belépni, csak már az ügyfélkapu+ lehetőséggel. Vagy ha a nagy gyűjtőoldalt akarod elérni, akkor magyarorszag.hu. Ezek az oldalak továbbra is a megszokott címen lesznek elérhetők, az Ük+ beállításával csak a hitelesítési módot állítottad át.
tegnap 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!