Ügyfélkapu+ regisztráció után, nem jelenik meg az ügyintézés fül. Mit hibázhattam el?
Átregisztráltam az ügyfélkapu+ -ra, qr-kód leolvasás, sikeres párosítással megvolt, majd be is léptem az ügyfélkapu+ -ba, de csak 5 opció érhető el: 1. Kijelentkezés az ügyfélkapuból
2. Regisztrációs adatok.
3. Jelszóváltoztatás.
4. Ügyfélkapu+ beállítások.
5. Ügyfélkapu törlése.
Egyszer töröltem az ügyfélkapu+ -t, majd újra regisztráltam, de ugyan ezt a felületet kaptam.
Így semilyen ügyintézést nem tudok elkezdeni. Hol hibázhattam el?
#4 Valóban!! :O
Na, látszik hogy 2,5 éve kellett legutóbb használnom, azóta csak a lejárat miatt kellett az ügyfélkapuval törődnöm... most pedig hogy átváltsam a "+"-ra, hogy azért mégis megmaradhasson, mert még jól jöhet.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek, működik az oldal! (ezek szerint nem hibáztam el semmit az átregisztrálásnál, csupán simán hü**e, vagy szenilis vagyok már :) )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!