Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Volt már másnak is gondja az...

Volt már másnak is gondja az Express One futár céggel?

Figyelt kérdés
Nekem az a gondom hogy napok óta nem hajlandóak egy 400000 Ft értékű megrendelt terméket ki szállítani. Járt már valaki porul az Express One futár céggel? Mert én nagyon rá fáztam! 400000 Ft-ba került az amit ki sem szállítanak! Az xpress One telefonos ügyfélszolgálat egy nagy 0! És össze vissza hazudozik. Most mi tévő legyek? Tegyek rendőrségi feljelentést? Akitől rendeltem az adott terméket, ő meg mossa kezeit, és a futár szolgáltra mutogat. Tanácstalan vagyok!

nov. 7. 13:34
1 2 3
 1/23 anonim válasza:
68%
Én 1x rendeltem tőlük 17.000 Forint körüli értéket és minden rendben volt. Emailben folyton kaptam hogy áll a rendelés menete és másnap délelőtt meg is jött a csomag.
nov. 7. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
89%

Azért én bekérném az eladónak a bizonyítékait és a szolgáltatás megrendelési-feladási és egyéb bizonyítékait, nyomkövetési számot vagy bármit ami igazolná, hogy tényleg létezik a termék és ő átadta a futárszolgálatoknak.

Szerinted melyikre van nagyobb esély? Az eladó ver át, vagy kézbesítő? Az előbbire komplett scam iparág épült ki, hogy semmi termék nincs, csak az előleg vagy előre utalás lenyúlása.

nov. 7. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 A kérdező kommentje:
2-es! Az eladó cég maga a Vodafone. És szerinted egy olyan nagy multi cég mint a Vodafone az direkt szívtatja meg ügyfeleit? Ennek meg mi értelme lenne? Egyébként meg van Express One azonosítóm! Amely alapján a futár balesetben elhunyt, és a csomag sérült áll benne. Már mint az Express One oldalán az azonosító alapján. De csak a kérdés ki írása után jutott eszembe, hogy tavaly 2023-ban is Express One-vanal már egyszer porul jártam. Akkor 2023-ban a csomag elvesztésére való hivatkozással nem szállítottak. Ott is előre fizettem. Akkor a Pláza patikában rendeltem különböző gyógyászati eszközöket. Ott is az Express One volt a ludas. Végül az a korábbi károm meg térült. Mert még tudtam a 14 napos elállási joggal élni, és igy vissza kaptam a termékek árát. De a Pláza patika websop ügyvezetője káromkodva és ki kelve magából, téritette vissza a károm. És most a Vodafone esetén ki fogja a 400000 Ft káromat meg tériteni? Érdekes a GLS futárral soha nem volt gondom! Ezzzel a Express One-al már másodszora is gondok vannak. Az a leg nagyobb baj hogy nem a megrendelő választja a futár céget, hanem a feladó jelen esetben a Vodafone. De mondjuk az is érdekes mert egy 2024. évi törvény alapján az ügyfélnek is joga lenne a megrendelés során futár céget választani. Tehát pélául GLS, MPL, vagy Express One. De itt a Vodafone-nál ez a választási lehtőség valamiért nincs benne az online megrendelés folyamatában. Vagyis akár az is elképzelhető hogy a Vodafone is törvényt sért.
nov. 7. 14:25
 4/23 anonim ***** válasza:
62%
#3: Nem írtad le ki az eladó és mik a körülmények. Nem kérhetsz számon senkit, hogy miért nem tud olyan dolgot ami neked evidens, míg senki más nem tudja a részleteit.
nov. 7. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
67%
Sosem volt panaszom az expressone-ra.
nov. 7. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 A kérdező kommentje:
6-osnak! És ha szabad kérdeznem mit kezednél a csomagszámmal? Igen van csomag számom! De az adatnak minősül! És mint adat nem írhatom ki ide a gyakori kérdésekre. A miértre a válasz az adatvédelmi törvényekben keresendő. Maximum csak prívát üzenetbe tudnám elküldeni a csomag számot. De a kérdésemre még nem kaptam választ! Tehát mihez kezdenél egy csomagszámmal, és mire mennél vele? Ráadásul olyan terméket rendeltem amit csak a címzett vehet át, és azt is csak személyi igazolvány be mutatásával!
nov. 7. 14:57
 7/23 A kérdező kommentje:
6-os! A Címzett pedig én vagyok.
nov. 7. 14:59
 8/23 A kérdező kommentje:
6-osnak! Nem meglepő hogy nem is reagálsz / nem is válaszolsz a kérdésemre! Csak az adat kellene mi? Mi vagy te adathalász? Mindegy mert jelentetem a válszodat a moderátornak. Mivel adatot kértél, és az adat kérése nem is reagáltál.
nov. 7. 15:09
 9/23 anonim ***** válasza:
70%
Nem vagy egy kicsit paranoid, kérdező? A nyomkövető oldal csak tájékoztat, bárki csomagszámát be lehet oda írni és megnézni a státuszát, hátha abból kiderül valami. Nem fogják ettől sem ellopni, sem eltéríteni a csomagodat, mielőtt még teljesen hisztérikus leszel.
nov. 7. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 A kérdező kommentje:
9-esnek! Nem véletlenül 0%-os a hozzá szolásod! Mert ez nem a paranoiáról szólt hanem adat kiszolgálgatásról.
nov. 7. 16:09
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!