Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Jogos és normális eljárás a...

Jogos és normális eljárás a Lidl részéről, hogy személyesen az üzletükben vásárolt ruhanemű szavatossági problémája esetén üzletükben nem vesznek fel jegyzőkönyvet, semmit sem lehet ott intézni, csakis telefonon (ha éppen működik), vagy online?

Figyelt kérdés

tegnap 22:57
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!