Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A magyar posta csak egyszer...

A magyar posta csak egyszer próbál meg kézbesíteni csomagot?

Figyelt kérdés
Nem kell nekik telefonálni ilyenkor amúgy?
szept. 18. 06:37
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Elvileg 2x kellene, utána postán maradóként àt tudod venni.

Gyakorlatban pedig néha be sem csöngetnek, bedobják a papírt, hogy nem találtak otthon és vedd át a csomagod. Engem max akkor hívtak, ha nagy csomagot vártam, ami nem fért be a postaládába.

szept. 18. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Engem eddig mindig hívtak előtte.
szept. 18. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Engem nem hívtak és nem kaptam értesítést sem és egyből letétbe került már kora reggel
szept. 18. 08:54
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Véletlenül nem postán maradónak jelölted be?
szept. 18. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Nem direkt házhoz kértem mert beteg vagyok és másnap reggel írtak is emailt hogy letétbe került
szept. 18. 08:59
 6/10 anonim ***** válasza:
Mármint a rendelés leadásától számítva másnap reggel?
szept. 18. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Igen de megnéztem a nyomkövetőt tényleg postán maradóra írja

Vagy én néztem be nagyon galamit vagy az áruház akkor

szept. 18. 09:03
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Én hallottam már olyanról (bár lehet csak urban legend), hogy egyes lusta futárok simán bejelölik a rendszerben, hogy nem tudták átadni a csomagot és leadják őket egyben a postán, így nem kell végigjárniuk az adott falu címeit.

A címzett meg majd szépen elmegy érte a postára.

szept. 18. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Van ilyen,lusta volt a kiszállító.

Tényleg van hogy nem hívnak vagy dobnak be cetlit.

szept. 19. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
100%
Simán el tudom képzelni, amit a 8-as írt. Nekem egy pénteken jött volna csomagom, olyan 17 óra fele hívott a postás futár, hogy nem ér ide, azt ígérte, hétfőn hozza egy kollégája. Este vettem észre, hogy azt írta be a rendszerbe, hogy "Ügyfél kérésére későbbi időpontban szállítás", mondom nagyon jó... Hétfőn persze nem jött senki, kedd délután hívtam fel, hogy haló, most már jöhetne a csomag, erre mondja, hogy ja ő nem tudja mi lesz, leadta a depóba, majd megy a helyi postapartnerre, mert házhoz már nem hozzák... Szerdán a posta nyitvatartásának utolsó perceiben jött meg, csütörtökön elmenve a csomagot sérülten vettem át (folyékony szappan volt, kifolyt vagy 1 liter az egyik ötliteresből), közben a csomag bejárta az egész megyét, olyan helyen sérült meg, ahol nem is kellett volna lennie. Persze felhívtam az eredeti kézbesítőt, csak a szokásos magyarázkodást nyomta. Az ügyfélszolgálat először lehazugozott, második mini szakdolgozat hosszúságú panaszomra már elismerte a hibát, de fizetni nem fizettek, mondván én a címzett vagyok. Mindegy, a weboldal fizetett kártérítést, innentől soha többet posta...
okt. 10. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!