Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ilyen esetben tudok e egyből...

Ilyen esetben tudok e egyből garanciáztatni?

Figyelt kérdés
Samsung fülhallgatóról van szó, ami 13 hónap után elromlott (halkabban szól) és a jótállási jegy lejárt, mivel az 1 év volt, de a gyártói garancia 2 év. Felvettem a samsunggal a kapcsolatot, akik továbbküldtek egy szervizhez ami a közelembe van. Hát a közelembe egy szerviz sincs, Kecskeméten van az egyetlen szerviz az egész országba aki ilyenekkel foglalkozik és Samsung által támogatott (ezt a Samsung oldalan lehet megnézni, tényleg ez az 1 van az egész országban. Fel akartam venni a Kecskeméti szervizzel a kapcsolatot, de nem válaszoltak. Esetleg írjak a Samsungnak ismét hogy az egyetlen szerviz ami van az országba azoknál "sem" tudom szervizeltetni a fülest. Ilyen esetben a Samsung köteles e garanciáztatni ha esetleg megemlítem hogy megkeresem a fogyasztó védelmiseket?

2024. júl. 23. 19:31
 1/1 anonim ***** válasza:
Ha ők továbbküldtek egy szervizbe, azzal a konkrét szervizzel vedd fel a kapcsolatot. Nem muszáj közel lennie, futárt küldenek érte (de ha nem garanciális hibája van utólag elkérik az árát, ha garancián belül javított vagy cserélt akkor természetesen ingyen van).
2024. júl. 23. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!