Ilyen esetben tudok e egyből garanciáztatni?
Figyelt kérdés
Samsung fülhallgatóról van szó, ami 13 hónap után elromlott (halkabban szól) és a jótállási jegy lejárt, mivel az 1 év volt, de a gyártói garancia 2 év. Felvettem a samsunggal a kapcsolatot, akik továbbküldtek egy szervizhez ami a közelembe van. Hát a közelembe egy szerviz sincs, Kecskeméten van az egyetlen szerviz az egész országba aki ilyenekkel foglalkozik és Samsung által támogatott (ezt a Samsung oldalan lehet megnézni, tényleg ez az 1 van az egész országban. Fel akartam venni a Kecskeméti szervizzel a kapcsolatot, de nem válaszoltak. Esetleg írjak a Samsungnak ismét hogy az egyetlen szerviz ami van az országba azoknál "sem" tudom szervizeltetni a fülest. Ilyen esetben a Samsung köteles e garanciáztatni ha esetleg megemlítem hogy megkeresem a fogyasztó védelmiseket?júl. 23. 19:31
1/1 anonim válasza:
Ha ők továbbküldtek egy szervizbe, azzal a konkrét szervizzel vedd fel a kapcsolatot. Nem muszáj közel lennie, futárt küldenek érte (de ha nem garanciális hibája van utólag elkérik az árát, ha garancián belül javított vagy cserélt akkor természetesen ingyen van).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!