Már egy hónapja, hogy visszaküldtem egy terméket "garanciáztatás okán", azóta szinte semmi hír - ez normális?
Üdv.
Egy számítógépes egérről van szó, amit kb. 4 hónappal a vásárlás után garanciáztatnom kellett (a bal egérgomb felengedte a lenyomva tartott kattintást). El is jött érte a futár pár napon belül, de aztán semmi infót nem kaptam a helyzetről. Egy hét múlva én magam érdeklődtem emailben, nagyon hamar jött is válasz:
"A termék jelenleg a szervizben van.
Amint bármilyen visszajelzést kapunk, akkor értesíteni fogjuk Önt."
Ez volt február 2-án, azóta senki sem jelentkezett.
Ez az első ilyen garanciás/jótállásos témám, így nem nagyon tudom, hogy mire kéne számítanom. Normális ez? Vagy újra rá kellene kérdeznem? Meddig tarthat még ez a dolog?
(Az egeret elvileg egy lengyel cég gyártja, nem tudom, hogy ez nehezíti-e a dolgot.)
Mint említettem ebben nem igazán vagyok jártas, szóval jól jön minden infó vagy saját tapasztalat. Köszi. :)
Ennél a cégnél, hogy van nem tudom de sok helyen pont 30 napja van a cégnek megvizsgálni az árut.
Ha ezen túl vagy reklamálj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!