Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Már egy hónapja, hogy visszakü...

Már egy hónapja, hogy visszaküldtem egy terméket "garanciáztatás okán", azóta szinte semmi hír - ez normális?

Figyelt kérdés

Üdv.

Egy számítógépes egérről van szó, amit kb. 4 hónappal a vásárlás után garanciáztatnom kellett (a bal egérgomb felengedte a lenyomva tartott kattintást). El is jött érte a futár pár napon belül, de aztán semmi infót nem kaptam a helyzetről. Egy hét múlva én magam érdeklődtem emailben, nagyon hamar jött is válasz:

"A termék jelenleg a szervizben van.

Amint bármilyen visszajelzést kapunk, akkor értesíteni fogjuk Önt."

Ez volt február 2-án, azóta senki sem jelentkezett.


Ez az első ilyen garanciás/jótállásos témám, így nem nagyon tudom, hogy mire kéne számítanom. Normális ez? Vagy újra rá kellene kérdeznem? Meddig tarthat még ez a dolog?

(Az egeret elvileg egy lengyel cég gyártja, nem tudom, hogy ez nehezíti-e a dolgot.)


Mint említettem ebben nem igazán vagyok jártas, szóval jól jön minden infó vagy saját tapasztalat. Köszi. :)



2021. febr. 27. 13:56
 1/1 Fsms ***** válasza:
100%

Ennél a cégnél, hogy van nem tudom de sok helyen pont 30 napja van a cégnek megvizsgálni az árut.

Ha ezen túl vagy reklamálj.

2021. márc. 9. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!