Hibás termék garanciáztatásának visszautasítása esetén hova fordulhatok? (Fogyasztóvédelem?)
Figyelt kérdés
Vásároltam egy videókártyát, ami rendszeresen lefagy, újraindítja a gépet. Ez 3 külön számítógépen reprodukálható (természetesen a videókártyához szükséges egyéb hardverek megfelelőek). Elküldtem bevizsgálásra, náluk nem hozta elő a problémát, és visszaküldték hibamentesként, majd itthon a kártyát visszaszerelve pár órán belül jelentkezik a probléma). Feltételezhetző, hogy nem foglalkoztak vele eleget, és nem is akarnak.
Fogyasztóvédelem? És ha igen, hol lehet elindítani az eljárást? Jár a bármilyen jellegű negatív hozammal rám tekintve?
Köszönöm.
2023. júl. 2. 10:45
1/2 anonim válasza:
Nezd at a szamlat. Kaptal sorszamozott nyugtat? Mert az apehnak is fel lehet oket nyomni. Meg a keruleti jegyzonek ezt a sztorit.
Nezd meg h a ceginformacion van e a tevekenysegre jogosultsaga.
2/2 anonim válasza:
A kinai uzletek nem vedzik figyelembe a garancialis dolgokat. Ne vasarolj toluk semmit tobbet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!