A GLS lenyúlta a csomagomat?
Figyelt kérdés
Németországban élek.Rendeltem online egy nagy értékű elektromos rollert.A Gls futár nem adta át,mert dolgoztam.Csomagpontra nem vitte,papírt nem kaptam.Viszont kaptam email-t,hogy átadta nekem.
Nincs telefonszám,csak online lehet érdeklődni.Írtam nekik,de egyenlőre semmi.
Mi a teendő ebben a helyzetben?
Nem kevés összegről van szó.
febr. 13. 22:54
11/12 anonim válasza:
Nálam is ez volt. Az átkozott cég, ahonnan rendeltem a könyvet és be akartam állítani a csomagátvevő pontot, de egyszerűen ledobott, mert sokáig karikázott, így maradt a számlázási cím. Mivel nem vagyok otthon, kértem a futárt, hogy jöjjön a munkahelyre. Nem jött, azt mondta, majd holnap. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, állítólag beállították a csomagátvevő pontot, de még a mindig a lakáscímünket mutatja a csomag nyomonkövetése. Amúgy is ennek a .... kellene elhelyezni az automatába a csomagot, de egyszerűen nem teszi meg!
12/12 anonim válasza:
Nekem rendeléskor azt írták ,hogy ma vagy holnap esedékes a szállítás...volt pénteken nem fogadott hívások, mivel akkor dolgoztam nem tudtam felvenni. És láttam a rendelés oldalán ,hogy meghiúsult a kiszállítás. De a GSL-től semmit sem kaptam, sem e-mailt,sem sms-t,hogy te hülye ma ettől-eddig várd a csomagot...Annak örülök,hogy nem fizettem előre ,mert ez már a 3-4. alkalom az évben...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!