Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A GLS lenyúlta a csomagomat?

A GLS lenyúlta a csomagomat?

Figyelt kérdés

Németországban élek.Rendeltem online egy nagy értékű elektromos rollert.A Gls futár nem adta át,mert dolgoztam.Csomagpontra nem vitte,papírt nem kaptam.Viszont kaptam email-t,hogy átadta nekem.

Nincs telefonszám,csak online lehet érdeklődni.Írtam nekik,de egyenlőre semmi.

Mi a teendő ebben a helyzetben?

Nem kevés összegről van szó.



febr. 13. 22:54
1 2
 1/12 anonim válasza:
100%
Ügyfélszolgálat, ha semmi, akkor feljelentés
febr. 13. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim válasza:
100%

meg van a csomagszám?

az alapján vissza tudják követni, hogy ki szállította ki.

febr. 13. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
52%
Előre fizetted, akkor van rá esély.
febr. 14. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim válasza:
100%
De az is lehet, hogy szomszéd vette át :D
febr. 14. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
A futarnak nezzen utana az ugyfelszolgalat + kerd ki az alairaskepet az atvevonek.
febr. 14. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim válasza:
79%

Velem is volt ilyen. Írtam az ügyfèlszolgálatnak. Lefosták.

Írtam a webshopnak is ahonnan rendeltem, ők is beszèltek a glssel. Ki kellett tölteni egy gls-es nyilatkozatot hogy nem vettem át a csomagot. A webshop visszafizette a rendelésemet.

febr. 14. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Nekem Ausztriában nyúlták le a téli kerekeimet, szintén GLS, a hülye ügyfélszolgálat meg nem bírta felfogni hogy igen, az email szerint kiszállították, de nincs itt. Azt szajkózták, hogy ki lett szállítva, bármit is írt nekik az ember. Végül a kerekes cég intézkedett és megkaptam a kerekeimet, érdekes módon ugyanaz a shipping szám volt rajta, mint amit már egyszer kiszállítottak.
febr. 14. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
88%
7 Ilyen velem is volt, csak a samedaynel. Az automatajukba tobb csomagot raktak egy fakkba, de az egyik nagymeretu hianyzott. Megis a nyomkovi szerint az is ott volt es atvettem szerintuk... de lefotoztam atvetelkor a fakkot + kamerakeper visszanezte az ugyfelszolgalat. Lattak, hogy nem volt valoban behelyezve az automataba... vegul megtalaltak a pesti elosztokozpontjukban a csomit ugyanazzal a csomagszammal es utolag atirtak a nyomkoviben a sikeres kezbesitest, vegul a futar hazhoz ki os hozta automata helyett.
febr. 14. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 NTBS ***** válasza:
100%
Reklamálni mindenhol.
febr. 15. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%

Én is így jártam...

Meg,nem is jön a futár ,aztán jön az e-mail,hogy meghiúsult a kézbesítés. Többet nem fizetek előre,az tuti.

ápr. 12. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!