Németországban élek.Rendeltem online egy nagy értékű elektromos rollert.A Gls futár nem adta át,mert dolgoztam.Csomagpontra nem vitte,papírt nem kaptam.Viszont kaptam email-t,hogy átadta nekem.
Nincs telefonszám,csak online lehet érdeklődni.Írtam nekik,de egyenlőre semmi.
az alapján vissza tudják követni, hogy ki szállította ki.
febr. 13. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Előre fizetted, akkor van rá esély.
febr. 14. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
De az is lehet, hogy szomszéd vette át :D
febr. 14. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
A futarnak nezzen utana az ugyfelszolgalat + kerd ki az alairaskepet az atvevonek.
febr. 14. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Velem is volt ilyen. Írtam az ügyfèlszolgálatnak. Lefosták.
Írtam a webshopnak is ahonnan rendeltem, ők is beszèltek a glssel. Ki kellett tölteni egy gls-es nyilatkozatot hogy nem vettem át a csomagot. A webshop visszafizette a rendelésemet.
febr. 14. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Nekem Ausztriában nyúlták le a téli kerekeimet, szintén GLS, a hülye ügyfélszolgálat meg nem bírta felfogni hogy igen, az email szerint kiszállították, de nincs itt. Azt szajkózták, hogy ki lett szállítva, bármit is írt nekik az ember. Végül a kerekes cég intézkedett és megkaptam a kerekeimet, érdekes módon ugyanaz a shipping szám volt rajta, mint amit már egyszer kiszállítottak.
febr. 14. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
7 Ilyen velem is volt, csak a samedaynel. Az automatajukba tobb csomagot raktak egy fakkba, de az egyik nagymeretu hianyzott. Megis a nyomkovi szerint az is ott volt es atvettem szerintuk... de lefotoztam atvetelkor a fakkot + kamerakeper visszanezte az ugyfelszolgalat. Lattak, hogy nem volt valoban behelyezve az automataba... vegul megtalaltak a pesti elosztokozpontjukban a csomit ugyanazzal a csomagszammal es utolag atirtak a nyomkoviben a sikeres kezbesitest, vegul a futar hazhoz ki os hozta automata helyett.
febr. 14. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 NTBS válasza:
Reklamálni mindenhol.
febr. 15. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Én is így jártam...
Meg,nem is jön a futár ,aztán jön az e-mail,hogy meghiúsult a kézbesítés. Többet nem fizetek előre,az tuti.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!