UPS futárcég tapasztalatok?
Rendeltem Amazonról egy csomagot, UPS express delivery szállítással. A rendelést követő hétre volt írva a várható szállítás, ami elvileg meg is történt, de én erről abszolút nem tudtam. Semmi telefon, sms, email vagy bármi (mindkét elérhetőség meg van adva náluk), egyszer csak kapom az emailt, hogy megpróbálták kiszállítani a csomagot, de nem találtak otthon, következő munkanapon újra megpróbálják. Jelenleg hatodik napja hozzák már a következő munkanapon. A csomag elvileg azóta is Vecsésen van és a csomagkövetés státusza "reschedule delivery requested".
Hívtam az ügyfélszolgálatot 3x. Elsőre 3 perc zenehallgatás után fel is vették, ám csak recsegést és statikus zajokat hallottam, majd egy perc után kinyomtak. Második hívásra hamarabb felvették, akkor viszont már semmit nem hallottam, de tényleg egy árva hangot sem. Harmadik hívásra ugyanez. Nem hinném, hogy nálam van a hiba, mivel az automatizált menüt meg bármilyen másik hívást tökéletesen hallok. Most írtam egy e-mailt, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, már ha egyáltalán méltatnak válaszra.
Nektek mi a tapasztalatotok velük? Google értékelések alapján mindenki szerint kritikán aluli amit nyújtanak, hogyan működhetnek mégis? Ha rossz a kategória elnézést, nem igazán találtam másikat ahová beillene
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!