Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » UPS futárcég tapasztalatok?

UPS futárcég tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Rendeltem Amazonról egy csomagot, UPS express delivery szállítással. A rendelést követő hétre volt írva a várható szállítás, ami elvileg meg is történt, de én erről abszolút nem tudtam. Semmi telefon, sms, email vagy bármi (mindkét elérhetőség meg van adva náluk), egyszer csak kapom az emailt, hogy megpróbálták kiszállítani a csomagot, de nem találtak otthon, következő munkanapon újra megpróbálják. Jelenleg hatodik napja hozzák már a következő munkanapon. A csomag elvileg azóta is Vecsésen van és a csomagkövetés státusza "reschedule delivery requested".

Hívtam az ügyfélszolgálatot 3x. Elsőre 3 perc zenehallgatás után fel is vették, ám csak recsegést és statikus zajokat hallottam, majd egy perc után kinyomtak. Második hívásra hamarabb felvették, akkor viszont már semmit nem hallottam, de tényleg egy árva hangot sem. Harmadik hívásra ugyanez. Nem hinném, hogy nálam van a hiba, mivel az automatizált menüt meg bármilyen másik hívást tökéletesen hallok. Most írtam egy e-mailt, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, már ha egyáltalán méltatnak válaszra.


Nektek mi a tapasztalatotok velük? Google értékelések alapján mindenki szerint kritikán aluli amit nyújtanak, hogyan működhetnek mégis? Ha rossz a kategória elnézést, nem igazán találtam másikat ahová beillene



2023. okt. 30. 14:45
 1/1 anonim válasza:
Tavaly két alkalommal szállított nekem a UPS ugyanarra a címre, egyikkel sem volt gond, megérkezett a megadott időben..DE most én is 18.-án rendeltem az amazonról, jött is szépen a nyomkövetés, tegnap kellett volna megkapnom. Reggel 4kor már Vecsésen volt, majd reggel 7:28kor behozatali beolvasás és szintén 7:28kor Úton a kézbesítés felé. Ekkor még azt hittem minden rendben lesz. A munkahelyemre rendeltem ahová 13-14 óra között szokott érkezni a UPS. Vártam is, majd 14kor ahogy végeztem a munkával a portást kérdeztem volt e már a UPS..azt mondta igen, 13:24kor. Nekem nem csörögtek semmi nem történt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, a fuvarlevélszám alapján nézte a hölgy, hogy kiszállítás alatt van nem érti mi lehet ez ha már volt a címen. Aztán mondta hogy lehet nem került ki futárhoz a csomagom végül? Annyit mondtam hogy nem tudom, én csak azt látom hogy kiszállítás de nem kaptam semmit eddig, viszont a futár már volt itt. Hazajöttem, majd délután 17:00 körül látom a nyomkövetésben hogy hiányos cím vagy név..vegyem fel a kapcsolatot az amazonnal. Írtam a supportnak az illetékes pedig írta hogy megerősítette újra a UPS-nek a címet. majd a nyomkövetésben ez után megint a cím hiányos állapot fogadott vegyem fel a kapcsolatot az amazonnal. Este 10 után jött még egy frissítés hogy átütemezve november 2.-ra.. Ezt a UPS appban olvastam, de ha az amazontól kapott emailt megnyitva pedig azt látom az este 10es frissítésre hogy behozatali beolvasás... szóval érdekes. Kíváncsi vagyok holnap megkapom e, de a sok negatív vélemény alapján nem vagyok túl bizakodó.
2023. nov. 1. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!