Hová lehet fordulni, ha internetes vásárlásnál átvernek? Pl. 2 pár cipő helyett 1 pár van a csomagban, konkrétan 2 pár 44-es helyett 1 pár 43-as?
Megtalálod a kérdésre a választ az oldalukon:
4/4 nek válasz: Már korábban odafordultam, ime a válasz: "Levelében leírtak alapján a vállalkozás nem küldte el a rendelt termékeket, így a fenti jogszabályra hivatkozással továbbra is követelheti a szerződés teljesítését. A nem megfelelő termék visszaküldésének költségét ebben az esetben a vállalkozásnak kell állni.
A Ptk. 6:140. § (1) bekezdés alapján ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik.
Fontos, hogy a nem megfelelő termék visszaküldésének költségét a vállalkozásnak kell állni akkor is, ha elállás miatt küldi vissza, és akkor is, ha az a szerződésserű teljesítés érdekében történik.
Ez az elállás nem azonos az online szerződések esetén alkalmazható, tizennégy napon belüli elállási joggal. A visszaküldés költségének viselése és a határidő szempontjából bír jelentőséggel.
Együttműködés hiányában a békéltető testület előtti eljárás segítségére lehet, de csak abban az esetben, ha a vállalkozás székhelyét, telephelyét az Európai Unió valamely tagállamába bejegyezték." Ki tudsz valamit hámozni belőle? Mert én nem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!