Hol lehet fellépni a Spar, Interspar MySpar applikációs diszkriminációjával szemben?
A Spár diszkriminál, ha nincs okostelefonod. Adják a kuponokat mint eddig, amivel -20% vásárolhatsz. Eddig 4 volt egy szelvényen most viszont csak kettő van, a másik 4 kizárólag a MySpar alkalmazásba elérhető. Ez pedig diszkrimináció azzal szembe, akinek nincs okostelefonja akár adatvédelmi okokból, akár anyagi okokból. Ezek a kuponok pont azoknak jönnek jól, akiknek nincs anyagi lehetőségük 2-3 évente eldobós okostelefonra mobilnettel. A másik ez az alkalmazás személyes adatokat is bekér, mint teljes név, e-mail. Az sem tiszta az alkalmazás az okostelefonon mihez férhet hozzá, amikhez engedélyt kell adni, hogy egyáltalán telepíthető legyen. Tehát ezzel a Spar adatokat gyűjt a vásárlóiról, ami megmagyarázza miért diszkriminálja ilyen aljas módon a vásárlóit, akikből élnek. A tájékoztatójukból nem derül ki mikhez fér hozzá a telefonon és mikhez kell engedélyt adni egyáltalán telepíthető legyen az eszközre. Ugyanakkor a tájékoztatójuk félreérthető és a teljes név mellett úgy értelmezhető, hogy az e-mail fiókunk e-mail címét és jelszavát kell megadnunk. Ez és a fent említett alkalmazás általi, az eszközön tárolt adatokhoz való hozzáférése adatvédelmi aggályokat vet fel.
Ezért kérdezem a NAIH felé (is) jelezhető ez a diszkrimináció a fogyasztóvédelem, NMHH és az emberi jogok bírósága mellett?
Kb mintha azt mondanád, hogy diszkrimináció, hogy fizetni kell a lottóért. :D
Adott egy akció, pk szervezték, ők diktálják a feltételeket, pont. Ha az lenne a feltétel, hogy kék zokniban menj be a boltba akkor az lenne, nem kötelez rá senki, hogy teljesítsd, csak elhetőség van rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!