Mi a teendő akkor amikor a vevő a termék átvétele után 2 héttel reklamál?
ha tiszta a lelkiismereted és a leírásnak megfelelő volt a kocsi, akkor mondd meg neki, hogy ott a lehetőség adja el, ha nem tetszik és zárd le az ügyet
(mondjuk a 2 hét után kifogások és a kevesebb pénz eleve gyanúsan arra utal, hogy talált másikat ;) )
majd szépen megválaszolod a negatívot, nekem is van kettő, mert mertem adni és nem hagytam magam zsarolni...az egyik szemetet küldött és még én voltam a pofátlan, mert reklamálni mertem, a másik meg a leütési ár 3,5 szereséért akarta adni a cuccot (15 volt a leütési ár, nem pár ezer)...mindkettőt fellógatták azóta..de kaptam semlegest is, mert negát adtam, szintén nem adta át a terméket, szintén lóg azóta...
az az igazság, hogy az ilyen emberek arra játszanak, hogy félsz a negatívtól és úgy ugrálsz, ahogy ő fütyül...ha tiszta a lelkiismereted, akkor nincs miért pénzt visszaadnod
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!