Vodafone meddig akar még hülyét csinálni az emberekből?
A Vodafone weboldala egy szánalmas vicc, kb. olyan technikai tudással készült, mint az első "hómpédzsem", amit gyerekként csináltam magamnak.
Tegnap be akartam lépni egyenleg-feltöltés végett, és azt felelte az oldal, hogy nem jók a belépési adataim. Biztos jók, nem kézzel szoktam bepötyögni, hanem password managerrel, és régen semmi gond nem volt vele. Na, gondolom, sebaj, kérek egy jelszó-újítási kérelmet. Beléptem a gépemen gmail -re, ahova ez a sokatmondó levél érkezett:
Hát, ebből aztán okosabb lettem.
Na, gondoltam, talán mobilon többet látni, de pont ugyanez.
Felhívtam a 1270 -et, ahol a jólismert "Kedves ügyfelünk, vonalaink átmeneti túlterheltsége miatt...".
Ezek után nem meglepő, hogy a vonalaik hónapok óta "átmenetileg túlterheltek." Ha felvennének valami hajléktalant, aki rendesen megcsinálná meleg élelemért cserébe az oldaluknak legalább az alapvető funkcióit, talán nem menekülne el minden előfizetőjük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!