Nem tudom befizetni a Vodafone számlámat van még így valaki rajtam kívül ? Telefonon se lehet őket elérni .
Már SMS-t múltkor sem kaptam arról hogy sikeres a befizetés. Most meg már számláról se SMS sem pedig e-mail nem érkezett. Az alkalmazás nem enged be. Új jelszót kértem hátha el felejtettem vagy nem tudom. Azt sem kaptam.
Hiába hívom őket nem veszik fel a telefont mert sok a hívásuk.
Ilyenkor mi van? Hogy fizessem be. Nem tudok be utazni személyesen és holnapig be kell fizetni.
"Most meg már számláról se SMS sem pedig e-mail nem érkezett"
Akkor mit akarsz befizetni?
Egyébként már több mint egy hónapja b@szakodnak az átállással, én nem rég kaptam meg a múlthavi számlámat.
De gondolom ilyen e-mailt te i kaptál.
"Változások a számlázásban
Felhívjuk figyelmed, hogy előfordulhat, hogy az átállással összefüggésben aktuális havi számládat, számlázási gyakorlatunktól eltérően későbbi időpontban kézbesítjük, azonban erre figyelemmel ilyen esetben a fizetési határidőt is meghosszabbítjuk. Az aktuális fizetendő összegről és annak fizetési határidejéről SMS-ben, valamint e-számla esetén e-mailben is értesíteni fogunk. Tájékoztatunk, hogy a korábbiakkal összhangban az eszamla.vodafone.hu felületünk az átállással megszűntetésre került, korábbi számláidhoz azonban a továbbiakban is hozzáférést biztosítunk, az ezzel kapcsolatos további információkért kérjük látogass el oldalunkra"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!