Miért nem tudok belépni a vodafone online ügyfélszolgálatára?
Július 30. volt a határidő
Ma ezt írják a facsén:
UPDATE: A My Vodafone mobil applikáció újra elérhető! A következő hetekben az alkalmazás funkcióit folyamatosan bővíteni fogjuk.
******************************
A technikai szünet okozta kellemetlenségért elnézést kérünk, és szeretnénk megköszönni az eddigi türelmed extra belföldön és roaminggal is felhasználható 5GB adatmennyiséggel! A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) kedd éjfélig aktiváljuk, és pénteken éjfélig (08.06.) lesz felhasználható.
A My Vodafone alkalmazás átmenetileg továbbra sem elérhető, de kollégáink mindent megtesznek, hogy minél előbb zavartalanul működhessen. Addig is a www.vodafone.hu oldalunkon, a My Vodafone Mobil fiókodba bejelentkezve eléred az applikációval megegyező funkciókat és lehetőségeket.
Ameddig a karbantartás miatt nem tudsz online számlát befizetni, a befizetési határidőd meghosszabbítjuk, és természetesen nem fogunk sem késedelmi díjat, sem e-Pack feltételek elmaradási díjat terhelni a következő számládon.
Amint ismételten elérhető lesz az app, jelezni fogjuk itt, a Facebook oldalunkon is. Addig is köszönjük megértésed és türelmed!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!