Karácsonyi ételmérgezés, szerintetek kinek van igaza?
Pénteken megvendégeltük itthon a férjem családját, és vasárnap reggelre anyósom rosszul lett, őt követte még velem együtt 4 ember. Hányás, hasmenés. Hétfő hajnalig. Anyósomat be kellett vinni a sürgőre, ott megkérdezték mit evett és azt a menüt sorolta, amit nálunk evett még péntek délben. Szerintem az orvos az elmúlt 24 órára volt kíváncsi, így persze azt mondta, hogy ételmérgezés. Anyósomat hazahoztuk és mindenkinek mesélte, hogy az én kajámtól lett rosszul. Bár laikus vagyok, de szerintem ha pénteken délben megeszek valamit és romlott,akkor azt már legkésőbb hajnalban vagy még péntek este ki kellene jöjjön, nem? Nem pedig vasárnap este.
Kitettem a szívem-lelkem, 2 levest főztem, 2 salátát csináltam köretnek és 5 féle feltétet + desszertet, hogy mindenki szája íze szerint legyen a menü, és egyből a jóindulat szól belőle.
Túlreagálom? Tényleg az én kajámtól lett rosszul? Pedig mindent a legnagyobb körültekintéssel csináltam... :(
Ha ételmérgezés, akkor lehet a te kajádtól, hiszen máshol nem ettetek mind együtt, nem? Ez nem azt jelenti, hogy te rossz háziasszony vagy. Csak valami alapanyaggal bibi lehetett.
De lehet egy vírusos fertőzés is. Nem tudom, ki a többi 4 ember, még rajtad kívül. Tehát mennyire fertőzhettétek meg egymást.
Nálunk volt olyan, hogy kisgyerek beteg volt és mindenki akik babusgatta, puszilgatta szépen elkapta tőle. Aki nem játszott vele annyit, az nem. Nekünk eszünkbe se jutott, hogy a kajától lett volna. Mondjuk tudtuk, hogy a gyerek beteg volt pár napja, de nem gondoltuk, hogy még fertőz.
Én is inkább arra tippelnék, hogy pont attól lett rosszul mindenki, amit náluk ettetek. Az általad készített ebéd arra már vígan távozott a szervezetből. De nyilván akárkinek a kajája is volt rossz, nem szándékosan tett romlott ételt a vendégek elé, így tök felesleg hibáztatni mind téged, mind anyósodat. Remélem jobban vagytok azóta.