Karácsonyi ételmérgezés, szerintetek kinek van igaza?
Pénteken megvendégeltük itthon a férjem családját, és vasárnap reggelre anyósom rosszul lett, őt követte még velem együtt 4 ember. Hányás, hasmenés. Hétfő hajnalig. Anyósomat be kellett vinni a sürgőre, ott megkérdezték mit evett és azt a menüt sorolta, amit nálunk evett még péntek délben. Szerintem az orvos az elmúlt 24 órára volt kíváncsi, így persze azt mondta, hogy ételmérgezés. Anyósomat hazahoztuk és mindenkinek mesélte, hogy az én kajámtól lett rosszul. Bár laikus vagyok, de szerintem ha pénteken délben megeszek valamit és romlott,akkor azt már legkésőbb hajnalban vagy még péntek este ki kellene jöjjön, nem? Nem pedig vasárnap este.
Kitettem a szívem-lelkem, 2 levest főztem, 2 salátát csináltam köretnek és 5 féle feltétet + desszertet, hogy mindenki szája íze szerint legyen a menü, és egyből a jóindulat szól belőle.
Túlreagálom? Tényleg az én kajámtól lett rosszul? Pedig mindent a legnagyobb körültekintéssel csináltam... :(
Azt lehagytam, hogy pénteken estére hozzájuk mentünk át és ott voltunk vasárnap estig.
Minden húst még otthol a szemük előtt sütöttem ki.
Hát attól függ. Azt írod, hatan lettetek rosszul? Mind ettetek nálatok ugyanabból? És máshol ettetek együtt? Ezek alapján nagyrészt le lehet szűkíteni, hol lehetett a gubanc.
Ha te voltál, te voltál. Előfordul az ilyesmi, biztos nem direkt csináltad, túl kell rajta lépni és örülni, hogy nagyobb gond nem történt.
"Őt követte még velem együtt 4 ember"
Nem igazán értem a kérdést. Akkor szerinted kinek a kajájától lett rosszul mindenki? A dalai lámáétól?
ki az a 4 ember..? mind ott voltak nálatok? mind a 6-an vasárnapra betegedtetek le?
vagy te pl. mit ettél az elmult 24 orában? ha meg hallottátok, hogy az anyosod a pénteki menut sorolja, miért nem mondtátok, hogy valoszinuleg az utobbi 24 orára gondolt a doktor ur..
szoval elég sok mindent nem értek ebbol a torténetbol.
Nem rosszból, de hallott már valaki a hányós-fosós vírusról???