Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Jól látok? TV híradóban...

Jól látok? TV híradóban nagymama fáról szedi a meggyet és adja az unokáinak akik falják mosatlanul! Csak én nem értem?

Figyelt kérdés
2013. jún. 17. 14:25
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:
26%

Baz.meg.. tartósítóipari mérnök vagyok..

Lehetne hogy nem forgatjuk ki mások szavát, és nem oktatunk ki szakembereket?

A tájékoztatást persze köszönöm, az orvosnak is lehet segíteni mert lehet hogy hülyeséget tanult és nem a legjobb módszereket használja, én pasztőrözés és ipari sterilezés témában nem vagyok túlzottan lemaradva.

2013. jún. 22. 08:50
 22/28 anonim ***** válasza:
45%
Egyébként kérdező: vegyész létedre sajnálatos, hogy nem tudsz helyesen írni...
2013. jún. 22. 12:32
 23/28 anonim ***** válasza:
77%
5-ösnek üzenem, ha 3 méterre van a cseresznyefája az úttól, még mosva sem ennék a fájáról gyümölcsöt, mert ott nem csak rárakodik a por, meg ez-az, hanem magába szívja a növény, a gyümölcs, azt pedig nem mossa le még domesztosszal sem. A saját kertemben viszont mire körbe érek, már jól is lakok gyümölccsel, úgy mosatlanul, mivel tanyán lakok, autóúttól, vegyi hatásoktól messze. Ritkán azért előfordul, hogy mégis megmosom, ha már régen volt eső. A gyerekeket úgy lehet garantáltan beteg, mindenre allergiás felnőtté nevelni, ha túlzott tisztaságban tartjuk őket, nem alakul ki a természetes immunrendszerük. Lassan, fokozatosan kell bevezetni őket abba az életformába, hogy nem mosunk kezet szappannal fél óránként, mindent fertőtlenítünk, stb. Ahhoz hasonlóan, ahogy a védőoltások is működnek. De ezt ugye nem kell elmagyarázni, hogyan működik.
2013. jún. 23. 19:01
 24/28 wapo ***** válasza:
78%

23-nak teljesen igaza van.