Kezdőoldal » Egészség » Szemproblémák » Szemüveg csere több mint 3 hónap?

Szemüveg csere több mint 3 hónap?

Figyelt kérdés

Vásároltam egy szemüveget a Vision Expressnél.

Kevesebb mint egy éve.

Direkt Márkásabb keretet választottam mert hosszú távra terveztem, és úgy voltam vele biztosan jobban fogja bírni.


(Hugo Boss 1004 zx9)

Kevesebb mint egy év alatt a keret teljesen elfakult elhalványult.

Vissza mentem a boltba majd kis huza bona után írtak egy jegyzőkönyvet, hogy kicserélik de mivel nincs egyik üzletben sem ezért 4 hét mire megérkezik hozzájuk.


Majd eltelt a 4 hét. nem kerestek mire bementem, mondták, hogy változott az idő 8 hétre. (nem szóltak, nem tájékoztattak)

Nem tetszett de mivel használható a szemüveg ezért beleegyeztem.

Majd letelt a 8 hét is és mondták még pár nap..

Erre eltelt még egy hét és ők hívtak fel, hogy

sajnálják, de nem érkezett be a szemüveg még másfél hónap kb, de akkor se biztos, hogy lesz..

De feltudnak ajánlani egy ugyan ilyen keretet csak más színben(amit én nem fogadtam el.. hisz más színben nem tetszik az adott keret.


Felhoztam, hogy mivel több mint negyed évet várok egy szemüveg keret cserére, és még az se biztos, szeretném, ha a szemüvegem árkategóriájában választhassak másikat.. mivel ez már kész vicc.

Ettől elhatárolódtak mivel az én lencsém nem tehető bele új keretbe(darabja kb 40ezer)


ilyen helyzetben jogos a reklamációm, hogy ők nem tudnak azonos keretet biztosítani, akkor állják az új keret árát + a bele való azonos lencsét?



2021. dec. 15. 18:22
 1/7 anonim ***** válasza:
Nem. A garancia nyilván az adott termékre vonatkozik és más színben kapnál is. Az hogy neked az nem tetszik pech. Max arra számíthatsz hogy kapsz egy keretet ingyen és te fizeted a lencsét.
2021. dec. 15. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Én törekednék valamiféle kompromisszumra. Nem azért, mert nincs igazad, szerintem igazad van, és bosszantó a helyzet, de ez így egy patthelyzet. Az, hogy te csak azt fogadod el amilyen keret korábban volt, illetve hogy ingyen adjanak neked egy komplett új szemüveget, az nem kompromisszum. Az egyik nem megoldható mert nincs, a másikat meg nem fogják elfogadni, nem hiszem hogy magyarázni kell hogy miért. Szóval én próbálnék elmozdulni a holtpontról, pl. elfogadnám a másik színt, állják a felét az új szemüvegnek stb.
2021. dec. 15. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Értem én is, hogy a cégnek mínusz.

De!

1) Az ő felelőssége, hogy tartson tartalékot minden szemuvegbol.

(főleg, mert biztosítást is kötöttem rá, hogy amennyiben bármi sérülés keletkezik rajta kicserélik(közvetlen a visionnal kötöttem a biztosítást)

)

2)Maga a keret elérhető rengeteg webshopban csak éppen a visionnal nincs.

3)

Nem tudják pótolni a számlán szereplő sorszámú (jegyzőkönyvben is ) szereplő szemuvegkeretet.

A Nike se cseréli ki a fehér cipőt .. feketére...mert nem azt vetted...

Amennyiben nem tudják szerintem kicserélni akkor szerintem jogosan tartok igényt a teljes penzvisszafizetésre..mivel az adott lencse csak az adott keretben használható..

És nekem más színű keret nem tetszik illetve a nyugta alapján nem is a más színű keretet vásároltam meg.


Szóval a ti logikatok alapján

Vesztek egy fekete színű autót amit garanciális okok miatt visszavesznek. És felkinalnak helyette egy ugyan olyan autót ami rózsaszín....nem azt az autót vetted meg..nem azt a színű autót...így nem vagy köteles elfogadni a cserét ameddig nem biztosítanak 100%ban azonos terméket. Illetve amennyiben nem tudnak elallok a vásárlástól

2021. dec. 15. 19:27
 4/7 anonim ***** válasza:
Az autós példád teljesen fals. Nézd, én értem hogy meg tudod magyarázni, hogy miért van igazad, de ha a cég megmakacsolja magát, akkor nem sok mindent tudsz tenni. Irathatsz ügyvédi felszólítást, meg mehetsz a békéltető testülethez, meg a fogyasztóvédelemhez ha van erre időd és ez téged szórakoztat, de ez mind idő, energia. Én nem mennék bele mert fontosabb dolgok vannak az életemben, elfogadnék egy ésszerű kompromisszumot. Ha te ilyen "elmegyek a végsőkik ha igazam van, nem érdekel hogy mi az ára, mert ez elvi kérdés" típusú ember vagy, akkor csináld, én szurkolok neked.
2021. dec. 15. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

#4 Szerintem is rossz az autós példa, mert a szemüveg az első dolog, amit meglátnak egy ember arcán. Tényleg nem mindegy, hogy sötétkék, zöld vagy rózsaszín.


Kérdező, én írnék a panaszkönyvbe és a fogyasztóvédelemnek is, bár szerintem sem lesz sok értelme.

2021. dec. 16. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Próbálkozni lehet de sajna itt most nincs igazad. Jár neked egy új keret. Mert azzal van bajod. És pont.

Azon lehet vitatkozni, hogy a vision pont azt a keretet miért nem tudja beszerezni. De ha neked 70 ezres garanciád van miert adnának neked 140 ezerért új mindent? Ez nem így működik sehol.

Ráadásul az autós példa nem áll meg mert ott is azt mondod, hogy akkor add a pénzt és Hello. Itt is mondhatod lényegében ekkor kapsz másik keretet. Amibe ugye nincs lencse.

Persze bosszantó ami veled történt. Nem mondom, hogy nem.

2021. dec. 16. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Ne hagyja Senki se magát.

A jegyzőkönyvben benne van, hogy 15 de legfeljebb 30nap.

Bementem személyesen ott nem tudtak lerázni érdekes módon másnapra lett keret..mert mondtam ha nem...nem kicsi kártérítést kérhetek plusz az egész szemüveg árát vissza ..

2021. dec. 24. 15:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!