Szemüveg csere több mint 3 hónap?
Vásároltam egy szemüveget a Vision Expressnél.
Kevesebb mint egy éve.
Direkt Márkásabb keretet választottam mert hosszú távra terveztem, és úgy voltam vele biztosan jobban fogja bírni.
(Hugo Boss 1004 zx9)
Kevesebb mint egy év alatt a keret teljesen elfakult elhalványult.
Vissza mentem a boltba majd kis huza bona után írtak egy jegyzőkönyvet, hogy kicserélik de mivel nincs egyik üzletben sem ezért 4 hét mire megérkezik hozzájuk.
Majd eltelt a 4 hét. nem kerestek mire bementem, mondták, hogy változott az idő 8 hétre. (nem szóltak, nem tájékoztattak)
Nem tetszett de mivel használható a szemüveg ezért beleegyeztem.
Majd letelt a 8 hét is és mondták még pár nap..
Erre eltelt még egy hét és ők hívtak fel, hogy
sajnálják, de nem érkezett be a szemüveg még másfél hónap kb, de akkor se biztos, hogy lesz..
De feltudnak ajánlani egy ugyan ilyen keretet csak más színben(amit én nem fogadtam el.. hisz más színben nem tetszik az adott keret.
Felhoztam, hogy mivel több mint negyed évet várok egy szemüveg keret cserére, és még az se biztos, szeretném, ha a szemüvegem árkategóriájában választhassak másikat.. mivel ez már kész vicc.
Ettől elhatárolódtak mivel az én lencsém nem tehető bele új keretbe(darabja kb 40ezer)
ilyen helyzetben jogos a reklamációm, hogy ők nem tudnak azonos keretet biztosítani, akkor állják az új keret árát + a bele való azonos lencsét?
Értem én is, hogy a cégnek mínusz.
De!
1) Az ő felelőssége, hogy tartson tartalékot minden szemuvegbol.
(főleg, mert biztosítást is kötöttem rá, hogy amennyiben bármi sérülés keletkezik rajta kicserélik(közvetlen a visionnal kötöttem a biztosítást)
)
2)Maga a keret elérhető rengeteg webshopban csak éppen a visionnal nincs.
3)
Nem tudják pótolni a számlán szereplő sorszámú (jegyzőkönyvben is ) szereplő szemuvegkeretet.
A Nike se cseréli ki a fehér cipőt .. feketére...mert nem azt vetted...
Amennyiben nem tudják szerintem kicserélni akkor szerintem jogosan tartok igényt a teljes penzvisszafizetésre..mivel az adott lencse csak az adott keretben használható..
És nekem más színű keret nem tetszik illetve a nyugta alapján nem is a más színű keretet vásároltam meg.
Szóval a ti logikatok alapján
Vesztek egy fekete színű autót amit garanciális okok miatt visszavesznek. És felkinalnak helyette egy ugyan olyan autót ami rózsaszín....nem azt az autót vetted meg..nem azt a színű autót...így nem vagy köteles elfogadni a cserét ameddig nem biztosítanak 100%ban azonos terméket. Illetve amennyiben nem tudnak elallok a vásárlástól
#4 Szerintem is rossz az autós példa, mert a szemüveg az első dolog, amit meglátnak egy ember arcán. Tényleg nem mindegy, hogy sötétkék, zöld vagy rózsaszín.
Kérdező, én írnék a panaszkönyvbe és a fogyasztóvédelemnek is, bár szerintem sem lesz sok értelme.
Próbálkozni lehet de sajna itt most nincs igazad. Jár neked egy új keret. Mert azzal van bajod. És pont.
Azon lehet vitatkozni, hogy a vision pont azt a keretet miért nem tudja beszerezni. De ha neked 70 ezres garanciád van miert adnának neked 140 ezerért új mindent? Ez nem így működik sehol.
Ráadásul az autós példa nem áll meg mert ott is azt mondod, hogy akkor add a pénzt és Hello. Itt is mondhatod lényegében ekkor kapsz másik keretet. Amibe ugye nincs lencse.
Persze bosszantó ami veled történt. Nem mondom, hogy nem.
Ne hagyja Senki se magát.
A jegyzőkönyvben benne van, hogy 15 de legfeljebb 30nap.
Bementem személyesen ott nem tudtak lerázni érdekes módon másnapra lett keret..mert mondtam ha nem...nem kicsi kártérítést kérhetek plusz az egész szemüveg árát vissza ..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!