Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Ezek szerint nemsokára megjön...

Ezek szerint nemsokára megjön az első menstruációm?

Figyelt kérdés
11 éves vagyok, már elkezdett nőni a mellem, már szőrösödöm, régóta van fehérfolyásom. Ingerlékeny vagyok, gyorsan változik a hangulatom, pattanásos vagyok (van pár a melleim körül is), néha fáj a hasam is, de akkor igencsak rákezd, libabőrös leszek, meg minden. Nemrég találtam a WC -papíron pici rózsaszín foltokat vagy miket. Szerintetek nemsokára megjön?
2011. júl. 27. 22:46
1 2 3
 1/29 anonim ***** válasza:
Igen, hamarosan megjön a Mikulás.
2011. júl. 27. 22:50
 2/29 A kérdező kommentje:

Mikulás = menstruáció? XD

Bocs, csak sok helyen olvasom a Mikulást, és mivel kezdő vagyok még e téren, nem esik le :D

2011. júl. 27. 22:53
 3/29 anonim ***** válasza:

Valószínűleg meg foly jönni hamarosan.

(Igen Mikulás=menstruáció) :)

2011. júl. 27. 22:55
 4/29 A kérdező kommentje:

:) köszi

Egyébként sok helyen olvasom, hogy ha már ilyen "tünetek" vannak, akkor mindig legyen nálunk betét+pót bugyi, akárhova megyünk. De honnan szedjek betétet? Jó, egy van az IM magazinból (xD), de annyi nyilván nem elég. Anyuval még nem beszéltünk ilyen dolgokról. Szerintetek?

2011. júl. 27. 23:00
 5/29 anonim ***** válasza:
Mondd neki nyugodtan, hogy kellene Neked betét, mert hát megjött a Mikulás. Nem szégyen.
2011. júl. 27. 23:11
 6/29 anonim ***** válasza:
minél előbb beszélned kéne anyukáddal erről, de ha most éppen nagyon nem akarsz, akkor kutakodj a wcben vagy fürdőben, ahol anyukád tartja ezeket. De úgyis rájön előbb-utóbb, szóval jobb lenne minél előbb beszélnetek. Nincs ebben semmi gáz anyukád előtt. Estére tedd be a betétet, nehogy átázz reggelre!
2011. júl. 27. 23:13
 7/29 A kérdező kommentje:
Hát ez az, hogy még nem jött meg. De valószínű, hogy már elég közel járok. Anyának hazudni meg nem akarok. :) Szerintetek mit tegyek?
2011. júl. 27. 23:14
 8/29 A kérdező kommentje:

23:13