Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Miért vagyok ilyen? Mindig...

Miért vagyok ilyen? Mindig egy bizonyos name_stealer programon dolgozok de sosem sikerül, és nem bírom feladni :S

Figyelt kérdés
Teljesen megszállott vagyok, gyakran órákon át a gép előtt ülök különböző kontinuitási kvantummechanikai egyenleteket oldok meg, de a name_stealer program még most sem jött össze... Nem tudok leállni. Valaki volt már hasonló helyzetben, ha igen mivel tudta abbahagyni azt a dolgot ami számára mindent jelentett de megszállottá tette őt?
2013. nov. 29. 20:35
 1/5 anonim ***** válasza:
Miből áll ez a bizonyos program? Várj, kitalálom, túl komplex, hogy elmagyarázd.
2013. nov. 29. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Mi a program lényege, meddig jutottál el benne, hol akadtál el?

Milyen nyelven írod?

Nem vagyok zseni, csak egy egyszeri programozó, de lehet tudok segíteni benne.

2013. nov. 30. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nos akkor egy unreal scriptel c++ programot írok a gui pedig 64 bites. Röviden: Ez egy név konstruktor, destruktor és iterátor ami egyben tag és event ami a sima subtract osztályok állapotát a "trükkös" struktúra funkciókat és belépési pontokat számolja át interpolációs és referencia pontokká, ami működne is ha a közvetett/közvetlen tag elérés és az összetett operátor

nem szúrná ki :S

2013. nov. 30. 12:45
 4/5 anonim ***** válasza:

A válaszod egy szakszavakból véletlenszerűen összedobált, értelmetlen zagyvaság, amelyből tisztán látszik, hogy gőzöd sincs a programozásról, a c++ nyelvről meg főleg nem tudsz semmit.


Ennek ellenére a segítő szándék még mindig él bennem. Ha küldesz forráskódot, szívesen átnézem.

Egyéb esetben a [link] oldalon tanulhatsz új dolgokat, és a [link] oldalon választ kaphatsz minden kérdésedre.

2013. nov. 30. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Hát ez érdekes... Mondom már 1 éve foglalkozok vele.

egyébként itt a forráskód (megnyitod a játék .exe -t notepaddal és oda írod):


class LevelGameRules extends Info;


var() bool bchangenametrue; // namechanger at servers

var() int RecommendedNumPlayers[2]; // recommended players (bots will fill out in single player)

var() string DefaultRosters[2];

var() string DefaultDMRoster;


var MpTeamName Rosters[2];

var DMRoster DMRoster;



function bool GetNameInTeamArea()

{

return bNameInTeamArea;

}


function string GetTeamRosterName(int i)

{

return DefaultRosters[i];

}


function string GetRosterName()

{

return DefaultDMRoster;

}


function Trigger(Actor Other, Pawn EventInstigator)

{

Level.Game.EndGame(EventInstigator.PlayerReplicationInfo,"triggered");

}

2013. nov. 30. 17:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!