Akik beoltatták magukat H1N1 ellen, magyar vagy a külföldi oltóanyaggal oltattak és miért?
jaj, ez is lerágott csont.
Érdekes hogy ezt a média nem szellőzteti meg sehol. Lehet, hogy kitaláció?
Ugyan miért lenne érdeke a médiának egy ilyen bombahírt elhallgatni?
És legyen is bárhogy, szándékosan terjesztik vagy nem, ez a vírus teljesen egészséges, alapbetegséggel nem rendelkező embereket öl meg világszerte.
Én a magyarral oltattam, mert
1. Az is van olyan jó (ha nem jobb, mint a többi nyugati ld. WHO-minősítés)
2. Az ingyen van nekem (orvostanhallgató vagyok, nem akarom a betegeket végigfertőzni, és vizsgaidőszakban se jó lebetegedni).
3. Nem is tudom, hogy kapható-e Mo-n külföldi oltóanyag...
Az első firkálmányhoz:
1. az eti-higany nem alakul át fémhigannyá, hanem kiürül a szervezetből (erre szoktam mondani, hogy ilyen alapon a konyhasóban is van klór, mely az első harcigáz volt a világon, de ugyebár általános iskolában is elmondják, hogy az elemek és vegyületek tulajdonságai nagyon eltérőek, de egyesek aludtak a hátsó padban.)
2. a gentamicin, neomicin, vancomicin és ciprofloxacin a gyógyászatban is használt antibiotikumok (itt gondolom azért kellenek, hogy az oltóanyag ne szennyeződjön baktériumokkal), melyekkel szemben egyesek allergiások lehetnek, ezért tüntetik fel.
3. Ezen a "bináris méreg" teórián csak pislogtam, ekkora baromságot még életemben nem hallottam. Ez a "kiikatja az antitesteket" elmélet is eléggé nehezen értelmezhető, pláne ha valaki tanult immunológiát... Mégis milyen antitesteket(IgA, IgM, IgG?) Milyen módon? (mRNS interferencia; B-sejt aktiváció gátlás, pl. CD40L gátlásával, vagy hogy???). A sokkos rész még önmagában megállná a helyét, de lehagyta, hogy bakteriális toxinok okozzák általában, nem a vírus, és nem a láz miatt, hanem a DIC miatt lesz trombotikus hajlam.