Ha valaki bejelentkezik 3. covid elleni védőoltásra és az adott helyszínen nem tudnak neki olyan gyártmányút adni, mint amilyet szeretne, akkor mi a további eljárás?
Figyelt kérdés
Arról az esetről beszélek, amikor egyébként azt is kaphatná, amit szeretne, orvosi akadálya nincs, csak az adott helyszínen az adott időpontban az nem elérhető. Akkor törlik a jelentkezését és jelentkezhet új időpontra, aztán újra indul az egész? Van valamennyi átfutási ideje ennek, vagy akár azonnal jelentkezhet másik időpontra, másik oltópontra?
Honnan lehet azt kideríteni, hogy egy adott oltóponton mikor milyen vakcinák állnak rendelkezésre, hogy nehezen mozdítható, idős családtagot lehetőleg ne kelljen többször is útnak indítani, ha ő az X típusú oltásban bízik, ezért azt szeretne kapni?
2021. nov. 1. 23:24
21/23 A kérdező kommentje:
Nem lehet felhívni őket... Nem veszik fel... Nem most, napközben.
2021. nov. 3. 17:36
22/23 anonim válasza:
Az oltóorvos ajánl egyet, te mondod, hogy elfogadod -e, ha nem ajánl egy másikat :D (legalábbis ahol én voltam) 2 szputnyik után pfizert kaptam.
23/23 A kérdező kommentje:
Hát igen, vicces, vicces, csak a kérdés lényege az, hogy "Honnan lehet azt kideríteni, hogy egy adott oltóponton mikor milyen vakcinák állnak rendelkezésre, hogy nehezen mozdítható, idős családtagot lehetőleg ne kelljen többször is útnak indítani, ha ő az X típusú oltásban bízik, ezért azt szeretne kapni?"
2021. nov. 3. 22:02
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!