Fogorvoshoz kötelező előzetesen bejelentkezni?
Vonatkozó jogszabályt, ha van erre, szívesen fogadom!
Köszönöm!
Ennyi rendelés mellett elég lepasszolás szagú a dolog így!
Nálunk is van, hogy valakinek nincs időpontja, de panasz esetén ellátják. Az orvost kell kérni, hogy konzultálni akar vele.
Meg is nézte a doki vagy csak telefonált?
SZTK-ban néha erőszakosabbnak kell lenni, mert sokan mennek amúgy tényleg nem sürgős panaszokkal, csak lusták időpontot kérni (vannak akik ilyen "nekem ne mondja meg senki hogy mikorra menjek" emberek -.-)
Ugye? Nekem is kissé lepasszolásnak tűnt...
Ma hívta a rendelőt, az asszisztensnővel beszélt, a doki még nem nézte meg.
Máskor is úgy volt, hogy először telefonált, időpontot egyeztettek és ment.
Csakhogy akkor még arra a hétre vagy jövő hétre már kapott is időpontot.
Kicsit furcsa számomra, hogy a karácsonyi időszak ennyire megnövelte (volna?) a fogproblémások számát!
Nagyon köszi mindenkinek, aki írt!!!
Mindig ez van karácsonykor (illetve télen): a stressz, a hideg idő kihozza a fogproblémákat, nyáron meg pang a rendelés.
Akut esetben a betegjogi törvény előírja hogy a körzetis orvosnak időpont nélkül fogadnia kell. Hogy tényleg akut esetről van szó, azt az orvos állapítja meg - de ugye ahhoz meg kell vizsgálnia :) Ha szabadságon van, akkor a helyettesének kell ellátnia. Egyébként a körzetis rendelőnek mindig számítania kell az akut betegekre (na meg azokra akik odatévednek és nem lehet elküldeni őket), szóval nem írhatja be olyan sűrűn a naptárat. A másik hogy a többségnek csak 4 óra után lenne jó...
A telefonba bárki azt mond amit akar. Az asszisztensnek sem az a dolga hogy telefonon keresztül diagnosztizáljon, meg elhiggyen minden szót (van aki simán kamuzza a fogfájást hogy előbb mehessen). A legegyszerűbb ha odamész és ha elküldenének, elkéred a betegjogi képviselő elérhetőségét.
Köszönöm szépen!
Igen az nagyon is elképzelhető, hogy vannak, akik azt mondják a telefonáláskor, hogy nagyon fáj a foguk, hogy bejussanak.
Ugyanakkor szerintem sem táblázhatja be annyira a naptárját a doki, hogy a sürgős esetekre ne legyen ideje.
Az elképesztő, hogy az asszisztens telefonon keresztül "meg tudja állapítani", hogy kinek van szüksége orvosi ellátásra... (;-))
Nem az én fogamról van szó, egy ismerősömmel történtek a dolgok, de ő nem ért rá ez ügyben utánajárni.
Aznap, amikor feltettem a kérdést, a betegjogi képviselőt is felhívtam, felkészületlennek tűnt és úgy, hogy szándékában sem állt segíteni... (Nem tudott egyértelmű választ adni a kérdésemre.)
(Hála Istenek, az én fogaim rendben vannak, gyerekkoromban lett pár tömésem, azóta ritkán elmegyek szűrésre, ennyi.)
Az ismerősöm nem annyira mobil (mostanában nagyon sok a melója), hogy úgy elmenjen a fogorvoshoz, aztán esetleg ő ne fogadja - potyára nem menne, nem is a feleslegesség, hanem az időbeosztása miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!