Magánorvosnál miért hiszik azt, hogy a beteggel való ordítozás stb. után, a beteg őket fogja választani?
Mai történet: családtagom szeretett volna időpontot kérni, de a telefont felvevő asszisztens ordítozott, hogy a családtagom miért hívogatja állandóan (három alkalommal két óra alatt) őket. Ha egyszer ezt írják a honlapjukon...
És még az orvos + az asszisztens volt felháborodva, hogy nem hozzájuk megy majd a családtagom...
Tényleg azt hiszik ezek az emberek, hogy olyan fizetős helyre megy a beteg, ahol már az időpont kérésekor kiabálnak, becsmérlik a beteget? Tényleg itt tart a hazai magángyógyítási piac?
Most ez nem tiszta
Miért hívta ennyiszer,ennyi idő alatt?
Nyilván nem kellett volna ordítani de az azért bosszantó lehet hogy 3-szor hív ugyanaz időpont miatt
Mégegyszer nem kellett volna ordítozni az asszisztensnek
Mert már ott is van elég beteg. Már nem különlegesség. Én azért kezdem el régebben járni pl. magánba nőgyógyászhoz, mert leghamarabb 1 hónapra van időpont a tb-sen. Magában régebben volt pár nap alatt. Most már ott is legalább két hét.
Jól teszi a családtagod, hogy nem megy oda többet. Ha nem tetszik nekik, hogy telefonon hívják őket, akkor adjanak meg másfajta bejelentkezési módot. Pl. van olyan rendelés, ahova csak online lehet. Azt én szoktam intézni idősebb családtagoknak :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!