Miért az asszisztensnek kellett elmondani, hogy mi a bajom?





Mondjuk ez jogilag nagyon szép, na de ahol együtt ülnek, ott az orvos fülébe súgod? Az asszisztens sokszor írja, amit az orvos diktál, ő nyomtat, receptet ír, nyilván tudja értelmezni a szöveget. Ott van, amikor meztelenül vizsgál az orvos, sőt, pl. az EKG-t ő csinálja.
Rá is ugyanaz vonatkozik, mint az orvosra titoktartás szempontjából, ez egy rendelőben, kórházban egyszerűen nem kerülhető ki. A kórházban is az orvos látod vizit alkalmával, ha valami akut, de kényes panaszod van nyilván elmondod a nővérnek, aki ott szaladgál. Ha azt mondod, hogy titkos testrészed semmi közöd hozzá hogy fáj, mert nővér/asszisztens vagy, akkor nagyon fognak neked örülni és lehet nem a belgyógyászt hívják, hanem a pszichiátert.





Nos kérdező én háziorvos vagyok. Hozzám csak és kizárólag időpontra lehet jönni. Mondjuk időpont kérésre van email, mobiltelefon amit vissza szoktam hívni plusz vezetékes is. Szóval legrosszabb esetben másnapra mindenki kap időpontot. Mai első betegnek pl. Vasárnap este adtam emailben. ÁNTSZ kifejezetten kéri egyébként, hogy a rendelés egy része időpontos legyen. Persze azokat is meg szoktam vizsgálni akik magasról tesznek az időpontra. Ők biztosan szeretnek 3-4 órát várakozni 😇.
Ami az asszisztenst illeti egy nagy körzetben egyetlen orvos sem ér arra rá, hogy minden hülyeséggel egyedül foglalkozzon. És egy jó asszisztens rengeteg dolgot egyedül meg tud csinálni. Így nekem marad időm a tényleges betegellátásra.
Amit jó lenne tudatosítani hogy átlagosan kb. 2000 betegünk van és a világ nem csak körülötted forog. Ezen kívül szabad orvosválasztás van. Ha nem tetszik a rendszer el lehet menni máshoz.





22.
Azért, hogy 20 év alatt nem jutottunk el oda, hogy legyen egy időpontfoglalási felület... Bármelyik informatikus 3 nap alatt megírná. Telefon, email? Ez már nem a XX sz.










24.
Pont ez az, hogy a nem Marika nénikre nem gondolnak. Azért nincs felület, mert Marika néni maradi. Felőlem nyugodtan szívathatja magát a 2 órán keresztül fel nem vett telefonokkal, de számunkra, ami ráadásul alighanem a többség is, legyen netes felület IS.










26.
Nem, a probléma nincs megoldva. Méghozzá azért nincsen, mert azt a rohadt telefont nem veszik fel. Vagy csak 20.-ra. Csak persze ezt nagyvonalúan elhallgattad, pedig pont ez az egész probléma gyökere. Majd ha garantáltan felveszik elsőre 2 kicsengés után, akkor azt mondom, hogy felőlem lehet ez is a kizárólagos rendszer. Engem nem érdekel, hogy nincs rá ember, ha szerinted ez a jó rendszer, akkor biztosítsátok is, hogy működjön. Ha meg nem megy mégse, ahogy nem is megy, akkor legyen az a netes felület, amihez nem kell a telefonkapkodó.
Nézzél már kicsit körül. Kizárólag telefonon (vagy személyesen) vehetünk mozijegyet, vonatjegyet, rendelhetünk csomagot, meg fizethetünk elő különböző szolgáltatásokra, azért mert ahhoz Mari néni is ért? Egy frászt. Sőt, van ahol telefonon már egyáltalán nem is.





Haladjunk, a háziorvos nem a kutyád, hogy két csengetésre ugorjon. De engem aki akar az el szokott érni.
Egyébként Netdoktor és Erodium is tud online időpontot adni. Viszont egy netes rendszerben nem lehet triageolni. Kismilliószor előfordult már, hogy telefonon meg tudtam mondani, hogy speciel nem hozzám kell jönnie hanem az SBOra, mert mondjuk nem én fogom meglizálni a strokeját...
Az öt napomból az egyik nem időpontos. Mindig van egy idióta aki beesik, hogy nagyon fáj a hasa, a mellkasa és várja a csodát, meg a kézrátételt ahelyett hogy bemenne az SBOra.





28.
Ja, sokra megy vele, amikor 17 sikertelen telefon után 3 és fél óra múlva közlöd vele, hogy magának már 3 és fél órája a sürgősségin kéne lennie. Sőt igazából már 1 hónapja.
Akkor se triázsolt senki, amikor még mindenki csak beállított a váróba és várt a sorára. Ezt pedig meg lehetne tenni online foglalás után is, csak így nem kéne végighallgatnom a váróban még a 10 öregasszonyt, ahogy bent trécsel. De jó is volt anno a vizitdíjas pár hónap. De aztán a sok idiótának nem érte meg 2 gombóc fagyi árát, hogy meg legyen szűrve a nép és eltűnjenek a sorok.





#29 amúgy ezeket az allitasokat tapasztaltra alapozod hogy nem veszik fel a telefont vagy az asszonysutyorgoban olvastál valami panaszkodo posztot és általánositasz mint a kérdező?
Én speciel bármikor bármilyen rendelest hívtam 2-3nal többet nem igazán telefonáltam, de legtöbbször elsőre felveszik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!