Ügyfélkapu szerint van érvényes TB-m, az orvos szerint nem. Hol kell ezt intézni?
Bejelentett munkahelyem van, lekértem ügyfélkapun is a taj számot, a cégem neve is ott van, és hogy mikortól vagyok biztosítva..
(Igaz, előtte 10 évig nem voltam az országban)
Az orvosom viszont azt mondja nincs érvényes biztosításom.
Ez mitől lehet? Pedig 100% hogy van.
Szimplán csak nem lett frissítve? Hol tudom ezt intézni? (Esetleg ügyfélkapun lehet?)
10
Ritka bonyolult egy ember vagy... Nem telefonálni kell meg ismerősöket kérdezgetni, hanem bemenni a hivatalos szervhez és megkérdezni a probléma okát. Vagy így reggel felhívod az ismerősödet, hogy tudott-e kiflit venni a boltban, aztán meg a péket, hogy sütött-e eleget hogy jut-e neked is? Marha egyszerű dolgok ezek, te meg halálra bonyolítod.
#10 Vagy csak már tudom mire kell számítani ügyintézés során ebben a nyomorult országban, ez gondolom nem jutott el csöpp eszedig:D
Kb az időpont foglaláshoz is időpontot kell foglalni már.
Ritka egy megszomorodott, megnyomorodott és megkeseredett ember lehetsz, rendesen rí le rólad a szomor.
12
Én nem vagyok megkeseredett ember, te viszont egy balf.sz vagy, aki felnőtt emberként képtelen alap dolgokat elvégezni. Postán a levelet fel tudod adni?
Kb. vagy 5-en leírták, hogy mi a teendő, te pedig írod, hogy majd felhívod az ismerősöd :D Minek tettél fel akkor kérdést? Nem az a baj, hogy böszme vagy felnőtt létedre, az a baj, hogy még kérdést is kiírsz arról, hogy milyen hülye vagy.
"De leírom újra: az ügyfélkaput NE vedd készpénznek."
Az Ügyfélkapu egy teljesen hivatalosan felület, adatbázis, csak szólok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!