Kezdőoldal » Egészség » Dohányzás » Miért nincs semmi akaraterejük...

Miért nincs semmi akaraterejük itthon a nőknek?

Figyelt kérdés
Mostanában legalább 10 ismerősöm tette le a cigit, közülük mindenki férfi, az utcán is azt látom, hogy sokkal több nő cigizik, mint férfi. Miért ilyen akaratgyengék az itthoni nők?

2013. dec. 19. 11:25
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:

Gúnyolódni jó buli igaz?

Mellényúltál ezt a paródiát a Három Kismalactól ismerem és nagyon szeretem. :-D Még akkor is, ha panelben lakom :-) ;-)

Amúgy az egyik kedvenc vígjátéksorozatom a Halló, halló. Tipikus angol humor, Franciaország német megszállásából és a Francia Ellenállásból csinál viccet. Baromi jó, BBC produkció Gordon Key-jel és Guy Sinerrel, állati jó színészek. Angol létükre még Churchillt is kifigurázzák!

Ja várjunk csak! Õk humoristák! VICCelõdnek, de közben nyilván tudják, hogy Hitler tömeggyilkos volt, az Ellenállók és Churchill pedig hõsök.


Na kb ennyi különbség van a proli használata közt a kérdezõ és a humoristák részérõl.


Szóval ne próbálj valami begyöpösödött köcsögnek beállítani, gyere ha tudsz érdemben támadni :-)

BUÉK ;-)

2014. jan. 2. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
70%
Kérdező! Jól felhúztam a srácot. :) Ez volt a szándékom, mert tudtam, hogy bejön!!! Yihhá!!!
2014. jan. 3. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 A kérdező kommentje:
Miért csókólnék kezet a nyuggereknek? Méghogy ők építettél fel az országot? Mondj valamit, ami a háború után épült és büszkén megmutathatod egy külföldinek! A Népstadion? Lassan összedől! Diósgyőr? Tiszai Vegyi Kombinált? Csepel Vas- és Fémművek? Igaz, az valami Weiss Manfréd volt előtte, de ezt meg szétlopták! Egyáltalán! A szocializmusban mindenki lopott mindent – gyárból, kórházból, hivatalból- Meg, hogy milyen keményen dolgoztak – most mondd meg, ki hiszi ezt el! Tilos volt a munkanélküliség, valahova mindekit felvettek, a gyárban ellébecoltak naphosszat. Haver nagyapja mesélte, vasutas volt, hogy a cigány pályamunkások fizetés után egy hétig nem is jöttek dolgozni, de fel sem tűnt senkinek, úgysem csinált senki semmit. Persze nem mondom, volt néhány rendes szaki, de csak elvétve...
2014. jan. 3. 22:36
 24/27 anonim ***** válasza:

Srácok! Még! Még!! Írok ebből egy regényt. :)) "Cigaretta és osztályharc" címmel. Az lesz a vége, hogy az entelektüel és a munkásosztály (két emberként) összecsap egy ringben. De ez még csak terv, lehet, hogy füstbe megy. :))


Van kedvetek személyesen is találkozni? :¬D

2014. jan. 4. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:

"Méghogy ők építettél fel az országot? Mondj valamit, ami a háború után épült és büszkén megmutathatod egy külföldinek!"

Megjegyzem, az, hogy

1.) újkorában büszkén mutathattad a külföldinek, mára viszont leromlott, mert az állam nem szán rá pénzt/az emberek nem becsülik, az nem az építők hibája

2.) nem éppen egy turistalátványosság, attól még lehet fontos. Ennyit mérnökként igazán illene tudnod. Egy szennyvíztisztító telep például nem épp olyasmi, amit egy külföldinek mutogatsz, de nagyon hasznos, ha nem akarod a szennyvizet a Dunába folyatni.

(Ez a szöveg remélem még érthető a szellemi szintednek.)


Na tessék itt egy lista, a teljesség igénye nélkül, mert az meglehetősen hosszú lenne:

Ferihegyi Repülőtér (1950)

Budapest Déli-pályaudvar fogadóépülete (1975)

Hungaroring (1986)

Paksi atomerőmű (1982)

2-es metró (1972)

3-as metró (1976)

Semmelweis Egyetem Nagyvárad téri épülete (1976)

Központi Fizikai Kutatóintézet (1950)

KFKI Kutatóreaktor (1959)

BME Oktatóreaktor (1971)

BME R,T,H,E épületei (ehhez évszámot nem tudok, ötvenes évek)

Szentesi tévétorony (1959)

Pécsi tévétorony (1957)

Kékestetői tévétorony (1981)

Tiszalöki vízerőmű (1958)

Kiskörei vízerőmű (1974)

Árpád híd (1950)

M1 autópálya (1977)

M3 autópálya (1978)

és még jópár autópálya építése kezdődött akkor, nincs kedvem kigyűjteni

Magyar Televízió/televízióadás Magyarországon (1957)

Keleti főcsatorna (1956)


A legfontosabbak, a teljesség igénye nélkül, az élet legkülönbözőbb területeiről, az energiaellátástól elkezdve, a közlekedésen át, egészen a Forma-1-ig.


Emellett megjegyeznék pár dolgot.

Nem találtam (nem is kerestem igazán, hogy őszinte legyek), óvodák, általános-és középiskolák, orvosi rendelők, kórházak százait, ezreit, amik a háború után épültek. Csak az én városomban (25 ezres kisváros), négy általános iskola, hat óvoda, három középiskola és egy orvosi rendelő létesült 1945 után.

Nem néztem utána annak, hogy a mai lakások hány százaléka való a háború utánról.


Továbbá: "Csepel Vas- és Fémművek? Igaz, az valami Weiss Manfréd volt előtte"

Rúgtál egy öngólt :-) A háború utáni újjáépítés legalább akkora meló volt, mint új dolgokat felhúzni.


A Lánchíd a háború után:

[link]

1949-ben adták át újra


Az Erzsébet híd a háború után:

[link]

1964-ben adták át újra


A Szabadság híd a háború után:

[link]

1946-ban adták át újra


A Margit híd a háború után:

[link]

1948-ban adták át újra


A Petőfi híd a háború után:

[link]

1952-ben adták át újra


A Weiss Manfréd (Csepeli Vasművek) bombázása páholyból, egy amerikai bombázó fedélzetéről:

[link]

[link]

Mivel tankokat is gyártott, gyakorlatilag porig bombázták, a háború után építették újjá.


A Debrecen-Nyírbátor vasút a bombázás után:

[link]


A Győri Wagon-és Gépgyár bombázása:

[link]


A Ganz-MÁVAG is jelentős károkat szenvedett, de erről nem találtam képet.


Így nézett ki a lebombázott Budapest, de találhatsz még róla képet dögivel:

[link]


"Tiszai Vegyi Kombinált"

Az nem KombináLt, hanem Kombinát, te ökör!


"Kombinát:

Olyan termelőszervezet, mely különböző ágazatokhoz tartozó, de egymáshoz szorosan kapcsolódó termelőegységeket egyesít. Van olyan kombinát, amelyik a termelés egymást követő szakaszait egyesíti (pl. a kohászati kombinátok, ahol az egyik üzem az ércből nyersvasat, a másik a nyersvasból acélt állít elő, egy további pedig az acélból hengerelt árut készít), és van olyan kombinát, amelyik valamely nyersanyagot komplex módon dolgoz fel (pl. a kőolajat különböző módon feldolgozó kombinát ). Hazánkban működnek kombinátok a kohászatban, a vegyiparban, a mezőgazdaságban stb. Jelentős a Dunai Vasmű, a Tiszai Vegyi Kombinát, a Bábolnai Mezőgazdasági Kombinát. A helyesen kialakított kombinát a költségek (pl. a szállítási költségek) csökkentésével elősegíti a gazdaságosabb termelést."


Na kíváncsi vagyok, fogsz-e erre reagálni :-)

2014. jan. 4. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim ***** válasza:

Mi ez a rövidke írás? Siettél? :-D


Na, csak elköszönni jöttem. Többet nem nézek rátok. BUÉK Mindenkinek, Jack te meg vigyázz, nehogy a gutaütés elvigyen, akárhány éves is vagy! :))

2014. jan. 4. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:

Na jó, szerintem neked van igazad :-)

A paralimpián sem lenne fair elindulnom, lehet a kérdezővel is hanyagolnom kéne történelmi, politikai témák vitatását.


Mindenesetre most biztos, hogy nem kapok választ tőle, mivel évszámokkal, fényképekkel, ellenőrizhető tényekkel érveltem. Ahogy észrevettem, ezt nem szereti.

2014. jan. 4. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!