OptiMaskPro készülék ügyben. Megrendeltem az OptiMaskPro látásjavító készüléket. Kérdezem, hogy sikerült -e valakinek a pénz visszafizetési garanciát érvényesíteni? Ha igen, hogyan?
Ügyfélszolgálatunk email címe: support@optimaskpro.com
OptiMaskPro LLC
633 W 5th St
Los Angeles, CA 90071
USA
Öhm...Nincs több kérdésem.
A pénzt felejtsd el.
Vagyunk jó néhányan, akik ezen mérgelődünk, mióta megvettük a készüléket. Jót még nem olvastam róla, csak olyantól, aki évekkel ezelőtt vett hasonlót egy hazai üzletben, ő használja.
Ezt a céget egyelőre lehetetlen elérni, ezért a Fogyasztóvédelemnek akarunk írni. Szerintem egy közösen "aláírt" levéllel kéne próbálkoznunk.... bár nem fűzök hozzá sok reményt.... üdv.Kati
A fogyasztóvédelem olyasmit válaszolt, hogy mivel külföldi érdekeltségű a cég (és a termék), nem nyúlhat bele az ügybe. Fel lehet őket jelenteni... de ha belegondolsz, végül... kiket is??!
Jól kitalált, jogtalan pénzszerzés, megfoghatatlan szélhámosok... ennyi! Illetve, a logisztikai cégnél lehetne talán érdeklődni, személyesen, de mivel 120 km-re lakom tőlük, nem éri meg :-) Viszont, fel lehet jelenteni őket, a nyomozás feltudja göngyölíteni az ügyet. Azok érdekében, akik eddig károsultak, és azokért, akik még előtte vannak... no de kinek van erre energiája(pénz,idő,utánajárás...)???
A "csodaszemüvegről" szóló leleplező cikk itt olvasható: [link]
Velem is az ott olvashatók történtek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!