Miért nem bírnak szembe nézni a ténnyel?
Szia!
A lépések egy ilyen vizsgálatnál a következők.
Ha van az iskoládban fejlesztő pedagógus, őt kell megkeresned a problémával.
Szoktak kérni tanári szakvéleményt is, mivel a tanáraid veled egyetértenek, ezzel nem lesz gond.
Elmész egy beszélgetésre a fejlesztő tanárhoz.
Ő ad neked feladatokat, először matematikait, aztán egyéb dolgokat is.
Ha nincs fejlesztő tanár, a körzeti nevelési tanácsadóba fognak küldeni, és ott kell ezeket megcsinálnod.
Ők adnak neked igazolást a hiányzásról, ha ez iskola időbe esik. (ugye ez az ő beosztásuktól függ, mikorra van időpontjuk).
Kielemzik a tesztet, és a tanári szakvéleményt, és kapsz egy papírt.
Ehhez szerintem nem kellenek feltétlen a szüleid
"Nem létezett olyan, hogy diszlexia vagy diszgráfia."
Ez mekkora OFF!
Akkor még nem létezett gyermekleukémia, AIDS, ALzheimer és autizmus sem. Akkor ezek mind kitalációk?
A matekhoz és fizikához ész kell, mivel nem csak tanulni kell, hanem érteni is. A többi tárgynál nem ez a helyzet. Ennyi a történet. Ha eddig eljutottál matekból/fizikából, akkor nem sok esélye van, hogy diszkalkuliás vagy.
Ennyit tudsz. Ez nem szégyen, nem lehet mindenki jó matekos.
Utolsó, az intelligencia nem csak a logikai-deduktív képességből áll, ennél sokkal összetettebb, többkomponensű struktúra. A tanulási nehézséggel küzdő gyerekekre jellemző, hogy egyes részterület(ek)en gyengébbek, másokon viszont sokszor átlagon felüliek a képességeik. Gyakran azért nem ismerik fel időben a tanulási problémát, mert a kiemelkedően jó képességű gyerek viszonylag sikeresen kompenzál.
Tessék már végre tudomásul venni, hogy ezek a problémák léteznek, és időben kezdve a fejlesztést, jó eséllyel nagyrészt le is küzdhetők. Unom már a sok IQ-bajnok okostónit, aki idejön észt osztani és a kérdezőt leoltani, úgy, hogy egyébként f.ngja nincs arról, amiről beszél.
Utolsó:
Te meg most engem oltottál le, pedig fingod sincs rólam.
Érdekes, mi? :D
De én nem pontozlak le, nincs értelme. :)
A kérdező két olyan tárgyat említett, amihez komolyabban kell gondolkodni, az összes többi "ész nélkül" elsajátítható. A "legjobb", hogy már annál is diszkalkuliát emlegetnek, aki közepes szinten van matekból.
15-ös, dehogy nincs. Le is írtam, rá is erősítettél, ismételten lehülyézted a kérdezőt, ahelyett, hogy segítséget adj neki.
Nyugodtan le is pontozhatsz, nem sírom tele a kispárnámat a magadfajták véleménye miatt.:D
Azt kifogásolod, hogy valaki ennyiből megítél egy embert, erre te ugyanezt csinálod. Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy te ezt észre sem veszed, vagy nem akarod.
"Magamfajták"? :D
Sorra lövöd az öngólokat.
Egyébként milyen segítséget kell ajánlani? Hogy aki nem ötös matekból, az próbálja felmentetni magát? Vagy azt, hogy "nem baj, hogy nem megy, ettől te még zseni vagy"?
De ha már ennyire kell, akkor itt egy tanács a kérdezőnek: szenvedje ki azt a pár évet, tanuljon és kész.
Felmentést nem fog kapni, ezt elhiheti. Én utáltam a középiskolai matekot és fizikát, de megcsináltam. Ha nem megy, keressen valakit, aki érthetően elmagyarázza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!