az előző havi fizumból kb 5000 ft a pénztárcámban.
2011. dec. 26. 16:28
2/12 anonim válasza:
Kb 700ezer Ft, egyelőre forintban, tervezem a mielőbbi eurora váltást, mielőtt a kormány csődbe viszi az országot.
2011. dec. 26. 16:32
3/12 anonim válasza:
Ja, és azért eurora váltom, mert az osztrák határ mellett élek, így az euronak is hasznát veszem, különösen, hogy jövőre ausztriai tanulmányokat tervezek. Ha nem itt laknék, másra váltanám a pénzem, pl norvég koronára.
2011. dec. 26. 16:33
4/12 anonim válasza:
A Diákhitel Központnál van 1 millió a számlámon. Persze mínuszban.
2011. dec. 26. 16:35
5/12 anonim válasza:
Diák vagyok így a mostani karácsonyi pénzemből és a kis munkámból (angol oktatás) van egy cirka 100 ezer forintom kp-ben. A héten viszem a bankba :) és elmondanám, hogy piszok mázlista ember vagyok, mert van egy nagyobb összegem lekötve, mert nagyszüleim születésemtől fogva gyűjtöttek nekem és tesómnak, amit nemrégiben oda is adtak. Nem írom le, hogy mennyi, de egy szemérmetlenül nagy összegről van szó, legalábbis elég ahhoz, hogy valahogy elkezdhessem az életet, tudjátok kocsi, ház vagy ilyesmi.
Egyébként én mindig figyeltem arra, hogy legalább egy 10-20 ezer forintom legyen félretéve kis munkákból vagy ilyesmi, mert sosem lehet tudni. Egyszer pl a sintér elvitte a kiskutyámat és 10ezer forint volt kiváltani.
2011. dec. 26. 16:36
6/12 A kérdező kommentje:
Én is az eurora váltáson gondolkodom.vagy szerintetek mire erdemes atvaltani? Osztrak bankokban mennyi kamatot adnak rá?
2011. dec. 26. 16:41
7/12 anonim válasza:
3milliárd - cipruson.
Üdv: Orbán V.
2011. dec. 26. 16:44
8/12 anonim válasza:
7 nem írtad el 1-2 nullával?
2011. dec. 26. 17:41
9/12 anonim válasza:
Egyébként 180000 Ft-om van a bankszámlámon de én is gondolkozom hogy mire kéne átváltani