Ez másokat is zavar?
Igen...
És akkor ott van még a MediaMarkt is, aki mindenkit lehülyéz, aki nem ott vásárol... :))
Ezek pont ezért vannak, és pont ezért ilyenek.
Úgy sem tudsz megfelelni mindegyiknek.
Marad a magasról lesz@rom mindet megoldás.
Erről azt gondolom, hogy ezt bárki megteheti. Aki nem, az magára vessen. Ha irritál is valamelyik, rögtön eszembe jut, hogy a reklámpszichológusok pont ezt akarták elérni. (Foglalkozzak a termékükkel, amihez amúgy semmi közöm.) Ez általában elég is, hogy abbahagyjam. :D
Hogy aaza megmecskeredettgüzübelegernyézettpityikepityókásezerháromszáztizennyolcszorhasítottnapontanyakoncsapkodósranyakoncsapkodósítójátcimbalmozná bele.-Hámá , h ne irritálna minden tolakodó suttyó reklám! Mé nem nézek én TV-t évek óta?Mert olyan szinten utálom a manipulatív és emberi hiszékenységre és jóindulatra alapozott spekulatív számító szennyüket, h nem vagyok partnerük abban , h ilyesmikkel drága másodperceket raboljanak a figyelmemből és az egyetlen tyúkszarral tarkított életecskémből!
;)
Szerintem ezeket senki nem gondolja. Még akik kitalálták, azok sem. Provokálónak meg véletlenül sem mondanám.
Engem sokkal inkább kiakasztanak az indirekt üzenetek. Ez a tipikus anya sminkben, belőtt hajjal, vasalt ruhában áll neki wc-t pucolni, mosollyal az arcán. A férj minden esetben egy mentálisan retardált gyerek szintjén van, a gyerekek meg összedzsuváznak mindent.
Szerintem akkor állna meg a világ, ha egy reklámban apa megkérdezné, hogy mikor van kész a vacsi, és anya azt válaszolná, hogy ha segítesz, akkor hamarabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!