Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Hogy lehet, hogy nem jár táppénz?

Hogy lehet, hogy nem jár táppénz?

Figyelt kérdés
Édesanyámnak, tegnap volt egy parodontológiai beavatkozása és még lesz neki 3. Állkapocscsont implantátumot kapott. Ma a háziorvos közölte vele, hogy erre nem jár táppénz. Ápolónő édesanyám, szóval tényleg nem tudna dolgozni, jegelnie kell egész nap, és ha elmozdul akkor ki kell szedni az egészet, és újra betenni, persze a TB nem támogatja szóval az egész saját zsebből. De bezzeg az alkoholistának jár táppénz...felháborító. De mégis, hogy lehetséges ez?
2010. júl. 15. 16:55
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%
Az orvosotok igazán kiírhatná anyukádat akkor mondjuk influenzával...
2010. júl. 15. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

És ezért miért nem jár táppénz? Úgy tudom, arra jár táppénz, ami a keresőképességet befolyásolja. Ha mondjuk eltörik a bal kezem, de mondjuk matektanár vagyok, értelemszerűen attól még keresőképes vagyok. De ha bútorszállítással foglalkozok, akkor evidens, hogy egy kéztörés után nem vagyok keresőképes.

Hogy ki és hogyan határozza meg, hogy mikor mire lehet táppénzt adni, azt nem tudom, de talán idevetődik egy jogász, aki majd felvilágosít. :-)

2010. júl. 15. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
33%

Tudod hogy megy. Akkor azt képzeld el apu mien ideges hogy munkanélküli szomszédaink

vannak.

És abbol a pénzből amit apu nagy nehezem meg keres abbol vonják le hogy a mu.nélkülieknek

legyen pénzünk.

És az egyik mu.nélküli szomszédunk jobban él mint mi.

2010. júl. 15. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
oepnél érdeklődje meg és keressen másik háziorvost...ha más nem az üzemorvos vagy a fene nem tudja hogy hívják, a munkahelyén írjon a háziorvosnak...
2010. júl. 15. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
63%

Azert nem jar ra tappenz, mert ez egy esztetikai beavatkozas.