Kezdőoldal » Állatok » Vadállatok » Az előbb találkoztam egy...

Az előbb találkoztam egy rókával. Végződhetett volna máshogy az eset?

Figyelt kérdés

Diák vagyok, viszont vállaltam egy munkát telephelyen, mint biztonsági őr.

Az előbb itt volt egy róka.

Ki kellett mennem a portáról, és amikor mentem vissza, azt láttam, hogy egy róka van a porta előtt, de amint meglátott, menekülőre fogta a dolgot, kibújt a kerítés alól, majd megállt az utcán. Odamentem a kerítéshez, rákiabáltam, és elszaladt.


A kérdésem az, hogy végződhetett volna-e másként az eset, pl. megtámad?

Visszajön-e?


A másik kérdés, minek jött ide? Van itt a telephelyen pár macska, akiket etetnek is a munkások, meg pár kolléga. A macskáknak kitett kaja vonzotta őket ide, vagy esetleg a macskák kellenek neki? Vannak kölyökmacskák is.


Kicsit félelmetes volt egy vadállattal találkozni így éjszaka.

😅

Tippeket, tanácsokat szívesen fogadok, mit tegyek legközelebb, ha ismét találkoznék rókával.


tegnap 20:58
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
90%

Ez csak egy róka. Nálunk minden nap van a kertünkben mert a szomszédokban valaki eteti őket.

Veszett róka évtizedek óta nincs Magyarországon

tegnap 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
95%
Dehogy támad meg xd
tegnap 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:

Megint láttam! Szerintem most máshol jött be.

Hát remélem, nem támad meg engem.

Félek az állatoktól.


De plusz érv ez a tanulás mellett, hogy olyan szakmám legyen, amiben nem kell vadállatokkal foglalkozni.

tegnap 21:10
 4/20 anonim ***** válasza:
98%
Ha nem veszett, nem fog megtámadni. Ha veszett, akkor gyanúsan barátságos és nem szalad el előled. Odavonzhatja a macskáknak kitett étel, vagy a rágcsálók, esetleg az egész telephely tartozhat a territóriumához, amit rendszeresen körbejár.
tegnap 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:

Amúgy fél ez a róka, láttam, hogy próbál elbújni.

Amúgy elment a szemem elől.