Kezdőoldal » Állatok » Lovak » 17 évesen milyen díjugrató...

17 évesen milyen díjugrató versenyszámban indulhatok?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Kezdő Lovas vagyok, 17 éves. Még nem versenyeztem, de már pár hónapja nézünk versenylovakat és próbálom is őket, mivel el szeretnék kezdeni versenyszerűen díjugratni. Viszont mivel még kezdő vagyok, nem értek hozzá, ezért kérem a segítségeteket. Azt olvastam 18. életévemig versenyezhetek ifiben, a kezdő vsz.-ban már nem is indulhatok. Viszont így ahogy egyre idősebb vagyok, egyre nehezebb és magasabb vsz.-ban lehet csak indulnom? Viszont azt nem értem vannak idősebb lovasok akik ugyanúgy kezdőben is versenyeznek. Most akkor ez hogy van?😅 És én 17 évesen mikben indulhatok?

2021. febr. 14. 20:07
 1/6 anonim ***** válasza:
27%
Álmodozásban indulhatsz.
2021. febr. 14. 21:11
 2/6 anonim ***** válasza:
68%

Na. Természetesen mivel kezdő vagy és még lovad sincs, akivel összeszoktál volna, ez jó messzi cél még neked, legalább több hónapra van.

Induljatsz nyitott versenyszámokban, kezdő és amatőr verseny számokban is. Amíg nincs REVer (rajtengedély vizsgád), addig csak felkészítőszámokon vehetsz részt.

2021. febr. 14. 21:34
 3/6 anonim ***** válasza:
94%

Ha kezdő vagyok, akkor a versenyzés sajnos még messze van. Ha elkezdesz lovagolni akkor majd úgyis lesz edződ, ők értenek ehhez, mindent el fog neked mondani.

Nem szeretnék kéretlen tanácsot osztogatni, de kezdőként nem jó ötlet lovat venni. Pláne nem olyat, amelyik versenyzik, mert nagy rá az esély, hogy nem fogja eltűrni a kezdő hibáidat és sokat is fogsz rajta rontani, ezáltal mire versenyre mehetnél, a ló már nem lesz azon a szinten.

2021. febr. 14. 23:22
 4/6 A kérdező kommentje: