Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Jó honlap tenyésztőnek?

Jó honlap tenyésztőnek?

Figyelt kérdés

Véleményt szeretnék kérni,hogy milyen honlapokat néztek szívesebben,honnan vennétek szívesebben kiskutyát?

Pl a kutyákhoz jó,ha van némi leírás róluk,a természetükről,vagy csak az eredmények,szűrések felsorolva,hírekhez csak annyi,hogy itt jártunk,ez történt,vagy szívesebben olvassátok,hogyha bővebben kifejtik a híreket?

2010. jún. 11. 19:22
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:

Nekem ők tetszenek nagyon: [link]

Soha nem volt, nem is lesz husky-m, gyerekkorom óta spánielem van. Nem vagyok tenyésztő, közöm nincs a kiállítás világához sem, teljesen laikus vagyok :-) De ahogy ők állnak hozzá a témához és a kutyákhoz nagyon szimpatikus. A kölykök menüpontban van a "fontos információ" rész, ahol leírják a kölyökvásárlás menetét és feltételeit, jó lenne ha minél többen igyekeznének valami hasonlót alkalmazni.

2010. jún. 11. 20:51
 12/24 Akiteki ***** válasza:

20:51

Köszi, ez jólesett:))

Én kimondottam élvezem a honlapkészítést, főleg a kiállítási beszámolókat.

2010. jún. 11. 21:04
 13/24 timido ***** válasza:

szerintem is az a jó, ha van rólad, és hogy hogy szerettél bele abba a kutyafajtába.

aztán a kutyáidról, és hogy hogy viselkednek, meg képek róla.

fajtajellemzők, standard. bemutatod a kutyáddal elért helyezéseket, stb..

És én szeretem, hogy, ha vannak kölykök, akkor minden kölyökről, külön vannak képek, és azokat frissítik. Úgy könnyebb kiválasztani, hogy melyik kölyök is tetszik az illetőnek.

Leírni a kölyköknek a megvásárlásának a menetét. És esetleg csinálni külön MSN címet, hogy akár ott is kapcsolatba tudjanak lépni veled.

Előző almokról, ( ha lesz ) képek, teljesen 8 hetes korukig. Akár videók feltöltése.

Lehet külön " LINKEK " menüpont, ahol jó oldalakat lehet találni a fajtáról.

Ilyesmik. nekem az ilyenek nagyon tetszenek, és biztosan őket választanám.

Remélem segítettem. :)

2010. jún. 11. 22:21
 14/24 anonim ***** válasza: