Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Mennyibe kerül egy kutyit...

Mennyibe kerül egy kutyit "levizsgáztatni" kutyaiskolába?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, de érdekel a dolog, szeretnék vele foglalkozni, de a kutyaiskolák honlapjain nincsen árak. Tapasztalatokra vagyok kíváncsi ki, mit ,mennyiért csinált!

Ha van oktatói vélemény annak is nagyon örülnék... 😊


2016. febr. 4. 23:21
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Milyen vizsgát akarsz tenni? Van egy pár. Eleve sima engedelmes vizsgából is jópár variáció van, pl BH, k99, de azon kívül még rengeteg különböző sportból lehet vizsgázni jópár szinten.
2016. febr. 5. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
Csak vizsgáztatni akarod, vagy képzésről beszélsz? És mire szeretnéd képeztetni/vizsgáztatni? És miféle kutyaiskolát néztél, ahol nincsenek árak? Minden épeszű helyen kiírják.
2016. febr. 5. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
Szegedi vagyok, 2 tudok kutyaiskolát, az egyik helyen egyáltalán semmilyen ár nincs feltüntetve, a másikhelyen meg csak az alap program,nyilván amit sokan használnak. Kutya ovi, suli kezdőknek kb. Mindenhol telefonszám van... 😊 Köszi a választ. Mivel most kezdem el ezt az egészet szépen fokozatosan kell haladni. Fogalmam sincs melyik vizsga mit jelent. Gondolom valami alap vizsga kellene először is. 😊
2016. febr. 5. 09:19
 4/22 anonim ***** válasza:
0%
Először legyen annyi a célod, hogy a kutyád jól szocializált, engedelmes legyen. Ha ez megvan, akkor ráérsz még azon gondolkodni, hogy milyen vizsgát tegyél. Egyáltalán miért van szükséged vizsgára? Mutogatni a papírt, vagy van valami célod vele?
2016. febr. 5. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 A kérdező kommentje:

Kicsit vissza vehetnél! Nem mutogatásból! Okoska! Nem is tudom hogy jutott eszedbe!? Komolyan veszem a kutyámat, a a tanítását is! Ha ez nem tetszik nem kell válaszolni ilyen egyszerű!