Rövid szőrű magyar vizsla a lakásban?
Kinek milyen TAPASZTALATAI vannak (nem véleménye!!!) ezzel kapcsolatban? Pl. sok szőr van a házban, nincs szaga az állatnak, ha rendszeresen fürdik, jól érzi magát a lakásban, nem rágcsál...stb.?
Egy kutyát tartunk a lakásban már, ő egy havanese, neki borzalom a szőre... Tudom, h nagy a mozgásigénye, ezzel nem lenne probléma, mert egy 1 hektáros telken élünk...
Köszi!
Értem, hát biztos értesz ehhez, én csak laikus vagyok, de sokkal szebb utána a kutyus szőre. És, hogy a bichonoknak nem hullik a szőrük... Azt bárki elhiszi, akivel nem él együtt egy ilyen kutya, mert hát lássuk be, lehet nem annyi szőre hullik ki, mint másik fajtáknak, de azért olyan nincs, h egy szőrzet ne hulljon, ha konkrétan nem is vedlik az állat. Mi sem vedlünk, mégis folyamatosan hullik a hajunk, igaz kevés, de az is észlelhető takarításkor, főleg, ha hosszú a hajunk.
A másik érvem, ami miatt "bátran" kezdtem el használni, az ez: [link]
A felsorolt fajták között ott szerepel az én kis szerelmem is.
Egyébként Acana táppal etetem a kutyám, mert fehérje allergiája van.
Hát, most aztán totál elbizonytalanodtam. :S
Itt pedig azt írják ne használjam. :S
Most fésültem meg a kutyusom, de nem furminatorral, csak a moszkvai őrkutyánkat fésültem vele, neki viszont nagyon szép lesz a szőre, illetve sok aljszőr jön ki, de ugye csak a felesleges? Mert most nem nagyon bízom ebben az eszközben.
És nagyon szépen köszönöm Neked, hogy felhívtad erre a figyelmemet, még szerencse, h csak párszor használtuk és akkor is nagyon "húzott", így maradunk mindenképp a régi fésűinknél.
De sehogy nem fér a fejembe, h a gyártó oldalán, vagy hivatalos oldalon, h lehet fenn a havi, mint ajánlott fajta, sokkal inkább odavágna egy csivi, nem?