Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » HÖRCSÖG tulajdonosok! Vélemény...

HÖRCSÖG tulajdonosok! Vélemény kérést kérnék!?

Figyelt kérdés

Van egy hörcsögökkel foglalkozó honlapom.

Titeket mi érdekel egy ilyen honlapon??

Már jópár dolog van rajta,de mégis,téged,mint tulaj

mi érdekelne egy ilyen honlapon??Mi lenne az ami miatt vissza mennél oda?

Minden segítségre szükségem lenne .(:

2010. ápr. 12. 19:40
1 2 3 4
 1/38 A kérdező kommentje:

Apropo:

Célom az,hogy elismert honlap legyen és ismert.Az,hogy segítsek azoknak akiknek hörcsögük van!!!!

2010. ápr. 12. 19:43
 2/38 anonim ***** válasza:
Meg lehet nézni a honlapot? :)
2010. ápr. 12. 19:49
 3/38 A kérdező kommentje:

Igen,de még csak most nyitottam.Minden KEDVES

tanácsot várok,kedves kritikát mindent.

Kezdő vagyok még ebben szóval lécci ne szidjatok..még javitgatok rajta,de ki tudna jobban segíteni ,mint ti?:)

honlap:

[link]

2010. ápr. 12. 19:50
 4/38 A kérdező kommentje:

1.tanács:

Igen tudom ,ne ilyen formában írjak,csak sajnos ezt szoktam meg,de javitok rajta!!!!!

Helyesirásra figyelek.

2010. ápr. 12. 19:51
 5/38 anonim válasza:
nekem van 4 hörcsögöm!! nagyon szeretem őket!! és engem nagyon érdekelne egy ilyen honlapon hogy mennyi ideig élnek, mit esznek milyen környezetet szeretnek stb. a lényeg hogy figyelemfelkeltő legyen!! és ha kész van akkor szólj mert szívesen megnézném!!
2010. ápr. 12. 19:52
 6/38 anonim ***** válasza:
fúú szerintem nagyon klassz ez a htmles mlapon, én is csináltam csak sokat kell vele foglalkozni, minden menüpontot htmlesnek beállitani! Amugy szerintem legyen rajta az hogy, hogyan játsz vele, meg hogy az a gömb nem jó neki ! amiben tud szaladni, legalábbis az enyémek rendesen utálják meg szédülnek benne! :D
2010. ápr. 12. 19:52
 7/38 A kérdező kommentje:

Jegyzetelem amit írtok,minnél hamarabb igyekszem megvalositani.

Nekem csak a főoldal html.es

de azt is kikkel javitani,mert oldalt "bütykös" lett a háttér.

Köszönöm a válaszokat.

2010. ápr. 12. 19:54