Zooplusról vásárolt át nem vett termék árát kötelesek visszaadni ugye? S mennyi napjuk van rá?
Sajnos a futárcég akikkel dolgoznak nem alkalmas a feladatára. Így vissza fogják küldeni a csomagot.
Kötelesek visszaadni a pénzt ugye? S mennyi napjuk van rá?















2-4 válaszoló.
Az nem az ő hibájuk ha nem viszik ki a megadott helyre?










A zooplusnál eleve úgy kezdődik, hogy az oldalukon kérheted automatába. Ha nem kérheted automatába, az azt jelenti, hogy nem fér be a csomag.
Ha futárszolgálattal kéred, az azt jelenti, hogy házhoz viszik. Azért kell megadni a házhozszállítási címet, tudod.
Ha a futárszolgálat nem tudja kézbesíteni, mert nem veszed át, akkor megadott számú kísérlet után a legközelebbi depóba viszik, ahol átveheted. Ez mindegyik futárszolgálatnál így van, a felhasználási feltételeik között szerepel is.
Zárójel: a zooplus oldalán is írja, hogyan tudsz átvételi pontot választani.
Innentől nem a zooplus és nem a futárszolgálat a hülye. 🤷♀️
De kérdésedre a válasz az elállási jogokban keresendő. Jelzed feléjük, hogy szeretnél elállni a rendeléstől, mert nem tudod átvenni a csomagot, a futárszolgálat pedig visszaküldi majd nekik. Ha visszaért és feldolgozták a csomagot, akkor kapod vissza az árát.
Kedves 7-8!
Érdekes hogy más futárszolgákatokkal sosem volt gondom még(foxpost,packeta, gls, posta). Amikor megrendeltem akkor nem engedett választani hogy automatába kérem e csak a postát lehetett volna plzsz 5 rugóért de ha ezt tudtam volna akkor azzal kértem volna már késő bánat. Szóval automatát nem adott ki és nem is írták ki hogy nem férne be automatába a zoopluson. A csomagmozgásról nem értesítettek csak hogy nyomkövettem láttam hogy sikerteken kísérlet nem sikerült elhelyezniük. Eleve másoknál úgy van ha nem helyezhető automatába akkor nem is választható ez az opció. Vagy ha nem tudja ott elhelyezni akkor egy közelebbi automatába vagy csomagpontra beadja. Namármost maguktól nem írtak hogy miért volt sikertelen az automatás kézbesítés. Így nagy nehezen sikerült őket felhívnom hogy mi lehet a gond mi volt az oka hogy lehet esetleg a méret miatt?Ekkor a telefonos ügyintéző megerősítette hogy igen a mérete miatt. Rákérdeztem hogy akkor hogyan tudom máshová kérni ahová biztos befér, ekkor mondta hogy ő tudja elintézni telefonon. Elintézte hogy csomagpontra kerüljön. De oda se sikerült kiszállítani. Amúgy meg hozzáteszem és titeket is megkérdezlek nagyokosok hogy egy 40x50x30(10kg) doboz hogy a francba nem fért be az automatába? Én kérek elnézést...Tehát nem hiszem hogy az én hibám lett volna. Ha pedig, rossz, telített az sem az én hibám, miért nekem kell érdeklődnöm felőle. Amúgy viszont nagyon sokakkal eljátsszák ezt érdekes mód ha mégnézitek a véleményeket róluk (Dpd tele vannak negatív véleményekkel tehát nem egyedi eset csak megjegyzem)
Szóval kedves 7-8
Nem csak nálam volt gond hanem az egész Dpd-vel. Érdemes megnézni hogy milyen vélemények vannak róluk.
Megjegyezném viszont hogy szerencsére megérkezett a csomagom és át is tudtam venni viszont ehhez több email, telefonálás kellett.
De soha többet Dpd!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!