Érdemes a piros termékeket drágábban adni, mint a többit?
Ó, Istenem, tényleg léptem.
Érdemes. Add drágábban :D
Kérdezhetsz, de mire számítasz, meg fogják mondani anélkül, hogy egyáltalán tudnák, mi a termékkör, kik alkotják a vevőkört, milyen színűek általában a termékek, stb.
És ha név nélkül benyögi valaki, hogy "igen", akkor az alapján döntesz?
Volt egy német mentorom, akinek a leghasznosabb marketing tanácsa úgy hangzott, hogy "Test, test und test."
Tehát néhány hónapig add drágábban a piros színű termékeket a többinél, és akkor majd látszik a forgalmadon, hogy volt-e visszaesés, illetve megéri-e emelni az áron.
"Kérdezhetsz, de mire számítasz, "
Mivel egy esetben itt már megtörtént, hogy nem trollok válaszoltak, erre számítok most is.
Hiába akadsz ki, ezt a kérdést nem lehet megválaszolni. Tesztelés nélkül szerintem érdemi választ akkor sem lehet rá adni, ha egy vérprofi marketingest odahívsz, és elmondod neki, kik szoktak nálad mit vásárolni.
Aki erre látatlanban válaszol neked, annak ne hidd el azt, amit mond.
Te nem tudod megválaszolni, mert nem értesz hozzá. Nagy különbség.
És senkinek se hiszem el amit mond, csak annak aki vállal megfelelő felelősséget a szavaiért.
Ne haragudj, de te reklamálsz trollok miatt, miközben te magad vagy a troll.
Kérdésed:
- Doktor úr, fáj valamim, Ön szerint elmúlik?
- Mije fáj?
- A karom.
- Hol fáj? Jöjjön be, megvizsgálom.
- Nem tudja megmondani, hogy mikor múlik el? Maga nem is orvos!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!