Ha egyéni vállalkozóként szeretnék elindítani egy webshopot és beszervezek magam mellé valakit, aki az ügyfélszolgálati funkciót tölti be telefonon, akkor hogy érdemes Őt hivatalosan bevenni a vállalkozásba?
Az alkalmival az a baj, hogy ha rendszeres munkavégzésnek minősíthető, akkor büntetik. Márpedig egy ügyfélszolgálatosnál, aki minden nap "ott" van, exponálja magát, elérhető, ellenőrizhető, igencsak könnyen bizonyítható ez a tényállás.
Szerintem az elején még nem érdemes külön ügyfélszolgálatost foglalkoztatni, csak ha van erre pénzed, és meg is éri az ügyfélforgalom miatt.
Egyszerűsített foglalkozás lesz az:
Szopó, hogy egy naptári évben maximum 90 napot dolgozhat így, és ez csak egy a szabályok közül...
Szerintem ne nyiss webshopot, ha a munkavállalón akarsz spórolni. 💩 főnököt, feketéző, simliskedő melót talál más magyar egyéni vállalkozónál is. Nem kell az ismerősével közösen alapítania egy céget, hogy ilyenben dolgozhasson...
Nem téged ekézlek, csak a hozzáállásodat. Nyilván szeretnél adni az ügyfélélményre, ezért akarsz ügyfélszolgálatot. Az zavar, ha nincs hívás, akkor is dolgozik, de nem csinál semmit, kapja a pénzt.
Nézd, melója mindig lesz, nem csak emailezget, telefonálgat. Futárral egyeztet, csomagol, számlát nyomtat, stb. Ha tényleg nincs meló, találj neki munkát! 😀 Akciózzatok, ami meghozza a rendelést, vagy korábbi ügyfelekkel vegye fel a kapcsolatot, néhány kérdést feltéve, hogy:
- elégedett-e webshoppal
- milyen más terméket látna szívesen a palettán
- stb
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!