Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Kitilthatok-e vevőt a webáruhá...

Kitilthatok-e vevőt a webáruházamból?

Figyelt kérdés

Jogilag törvényes-e ez? Megbüntethetnek-e érte, feljelenthet-e a vevő?

Azért akarom kitiltani, mert anyagi kárt okozott a családi vállalkozásunknak a következő módon:

- Vett egy terméket.

- Írt róla egy hosszú lejárató kritikát egy internetes oldalon.

- Azóta a terméket nem veszik. A termékre egyébként rengeteg (pozitív) ellenvélemény van más vevőktől. Az illető véleménye tehát nagy mértékben rosszindulatú a mi megítélésünk szerint.

- Jelét adta, hogy ismét vásárolni akar tőlünk, és ugyanezt eljátszani más termékünkkel is.


Kérdés, hogy kötelesek vagyunk-e engedni ezt, amikor meg vagyunk győződve a rosszhiszeműségéről? Szerintünk kizárólag botránykeltésből akar termékeket venni tőlünk.

A rossz szándékára nincs perdöntő bizonyítékunk, kizárólag a megítélésünk. Kitilthatjuk-e ennyi alapján, követelheti-e, hogy ne tegyük?



2019. febr. 28. 05:57
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
18%

"Kitilthatom IP címmel együtt is."


Minden szinte dinamikus ip cím, ezzel nem sokra mész. MAC cím alapján kell kitiltani. Megtudlak érteni, hülye vevő...

2019. febr. 28. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
41%
Én nem tiltanám ki e biztosan ideiglenes készlethiány lenne minden termékre amit rendel.
2019. febr. 28. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Miért nem írtok ti az adott termékről pozitívat?

Kulcsszavakra jobban optimalizált blog, vagy PR cikk. Ezt egy kis apróval megreklámozzátok, fórumokon, stb terjesztitek. A Google keresőben szépen beelőzik majd a lejárató cikket, de minimum ezeket is elolvassák a potenciális vevők, amikor keresnek a termékre.

2019. febr. 28. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

"Kitilthatom IP címmel együtt is. Úgy azért nehezebb visszaregisztrálni."


Nagy eséllyel dinamikus az IP-címe, így nem érsz el semmit azzal, ha azt tiltod.


A gond az, hogy nem tudod megakadályozni. Ha van lehetőség hozzászólni a lejárató cikkhez, megtenném, mégpedig boltnévvel együtt, megemlítve, hogy elállási joggal nem élt, panaszt nem nyújtott be, pedig korrekten orvosoltad volna. Ez eléggé kifogja a vitorlájából a szelet.

2019. márc. 5. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
100%

14-es, ezt pedzegettem én is a 10-es hozzászólásomban, de az nem derült ki, hogy reklamált-e a vevő, illetve volt-e panaszkezelés ?- a kérdező meg eltűnt.

Az is előfordulhat, hogy a vevő reklamált, nem volt megfelelően kezelve a panasza és ezért elégedetlenségének másképp nem tudott hangot adni.

Mondok egy példát: veszel egy X gépet mondjuk 25 ezer ft-ért, mire hozzád ér, nem működik. Pl. a vevő reklamációja ellenére az eladó nem veszi vissza, mondván: szállítás közben mehetett tönkre. Mégis mit tegyen az ember, ha az eladó elzárkózik a visszavételtől és kidobtál 25 ezer ft-ot? Sajnos a fogyasztóvédelem sem áll a helyzet magaslatán, beolvasztották. Amit leírtam, nem képzeletbeli eset, van ilyen.

Természetesen nem állítom, hogy a kérdezőnél is ez történt, csak leírtam, hogy nem tudjuk, mi történt, akár ez is lehetett.

2019. márc. 6. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!