Szerintetek Magyarországon a hálózaépítéssel (network marketing) mennyire lehet hatékonyan keresni?
Ezen csak a profi hálózatépítők keresnek.
A dolog lényege, hogy folyamatosan találj néhány hülyét akit meg tudsz győzni az aktuális ügyfélkábító dumával, hogy ezzel aztán milliomos lehet. Aztán a szerencsétlen pali gürizik és elad pár darabot az aktuális hulladékból amit árultok. De ha elég sok a palimadár akkor neked rendesen jön a jutalék.
Mondjuk általában a nem a termékről szól a történet, hanem a beszervezéskor a belépési pénzekről mert ebből fizetik ki a magasabb szinten levők jutalékát. A termék csak azért kell, hogy ne zárják be a céget 1 héten belül piramisjáték miatt, hanem legyen legalább egy év kifutása amíg a vezetők megszedik magukat.
Ez olyan mint a sáskajárás. Mindig találnak néhány balekot akit le lehet húzni.
Összefoglalva : Ha képes vagy hatékonyan és gátlástalanul embereket hülyíteni és be is dőlnek neked, akkor nagyot kaszálsz. Ha nem akkor felejtsd el.
Szerintem a terméken múlik a dolog. Illetve annak ár/érték arányán.
Van, ahol tényleg ócskaságot árulnak hálózatban. Gyakoribb, hogy a termék jó, de túlárazott.
Ha a termék jó, és nem túl drága, akkor viszont csak úgy lehet vele keresni, ha most hozták be az országba.
Pl. az Amway tisztítószerei (szerintem) jók. Elvileg drágák, de ár/érték arányban szerintem szintén jók. Viszont az Amway sok éve itt van, így akinek lehetséges Amway-terméket eladni, azt már rég felkutatták előtted mások és tőlük veszi a terméket.
Kisebb hálózatoknál a minőséggel van inkább gond.
Egy másik példa: amikor a Bioptron lámpát MLM-ben árulták (talán a Zepter?), akkor valami horror ára volt: 300-400e Ft volt a legkisebb lámpa. Lejárt a szabadalom és most gyógyászati segédeszköz boltban árulják az ezzel teljesen megegyező Active Light lámpát 88e Ft-ért. Úgy, hogy közben eltelt legalább 5-10 év, volt egy kis infláció és a keresetek is lényegesen magasabbak. Ilyenkor lehet belegondolni, mekkorát kaszálhatott annak idején a Bioptron-lámpa MLM módszerrel ügyködő forgalmazója.
Hálózatépítéssel nagyon jól lehet keresni, ha van egy CCNP-d vagy CCIE-d éskened a témát.
A piramisjátékosokat egységesen kivégezném.
Ami csakis network marketingen keresztul erheto el, abban mar benne van a mestersegesen gerjesztett exkluzivitas hazugsaga: csak most, csak neked, csakis itt nalam kaphato, vagynod kell ra es akkor tolem megkaphatod.
Nem, nem vennem meg a termeket sem. Fokent azert amugy, mert ami 6-8 szinten keresztul 'termeli' a jutalekot, az bizony egy filleres termek, jol felfujt aron hogy mindenki keressen rajta.
Nem.
Minapi okfejtés:
Konklúzió, a termékbe épített többszintű jutalék indokolja a magas árát, nem a minőség.
Ha pedig a klasszikusra gondolnàl pl kifogás kezelésbe , hogy tv reklám milyen -sokba kerül, akkor ajánlom figyelmedbe , hogy január 14-17 között fog futni egy "Őrült promóció", ahová 10-14%-is jutalékért cserébe Te is belistàzhatod a termékedet.
A tvben a kampány szervezője folyamatosan hirdet.Ha valaki a tv reklám hatására felkeresi az oldalt ott lehet 10- 14%-ért reklám költségért az árba beépítve cserébe a Te terméked is.Miért fizetne valaki többször 10-14% reklám költséget ( értsd többszintű értékesítési jutalékot) csak azért mert egy termék network marketinges?
Minapi okfejtés: (link lemaradt)
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!