Tudnátok segíteni, hogy mi az a diszruptív marketing?
Mivel ma már szinte minden fel van használva marketing célokra, így ma már nem nagyon lehet diszruptív marketinggel dolgozni.
A diszruptív szót önmagában arra használjuk, ami szembe megy az eddigi összes normával. Mint az uber a taxiiparban, az airbnb a szállásiparban, vagy régen a szövőgépek a textiliparban.
A diszruptív nem feltétlenül jelent fejlődőt/"jobbat". Lehet diszruptív az is, ami pont hogy rosszabb, és ezért válik "furcsává".
A diszruptív marketing egy folyamatosan változó dolog és mindig az abszolút pillanathoz viszonyítandó. A diszruptivitás múlandó.
Diszruptív marketing példa:
Jelenleg a hagyományos "Akció" kiütése van folyamatban Japánban, Dél-Koreában és Taiwanon.
Ez pedig az AI vezérelt akciózás. Nem egy személy dönti el, hogy mi lesz leakciózva mindenkinek, mint egy hagyományos szupermarketben. Hanem egy AI figyeli hogy mit veszel (főképpen bank-, pontgyűjtő- és egyéb kártyák alapján), és az alapján kapsz értesítést (akár e-mailben, akár postán, akár sms-ben, az mindegy), hogy személyre szabottan Neked, mit akcióznak le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!