Miért van az, hogy számtalan magyar vállalkozásnak a mai napig nincs semmilyen, vagy csak kezdetleges online megjelenése?
A mai világban pillanatok alatt létre lehet hozni egy honlapot, hozzá egy Facebook, esetleg Instagram oldalt, plusz ha fontos, a Google Maps-en megcsinálni a cég profilját. Mégis úgy tűnik, hogy számtalan magyar vállalkozás nem törődik ezzel.
Sokalják az összeget egy honlapra/közösségi média felületre? Vagy anélkül is bőven megvan a kívánt bevételük? Esetleg félnek belemenni ebbe az "új világba"?
Vannak olyan gyűjtőoldalak, ahol megjelenhetnek, saját honlap, profil nélkül is.
De, kérdés, hogy szüksége van-e rá?
A falunkban az ács, tetőfedő, bádogos hat hét múlva tudott minket bezsúfolni egy kétnapos munkára (az egyik nap ünnepnap volt), de csak azért, mert a fiam gyerekkori barátja. Szétszedik, sokan megsértődnek, mert elutasítja őket, vagy csak nagyon sokára tudja őket vállalni. Csaknem mindennap dolgozik, kora reggeltől, míg a látási viszonyok engedik. Soha sehol nem hirdetett. „Csak” jól dolgozik, tisztességes áron, és híre van.
Ugyanígy van a szomszéd faluban a gáz- és fűtésszerelő. A boltba se mer elmenni, mert annyian támadják le, miközben hosszú időre be van táblázva.
Mivel sok mesterember dolgozik külföldön, többen ki is költöztek családostól, egyre fogytak a környéken. Vízvezeték szerelőből tavaly végleg kifogytunk. Tudtam, hogy egy utcabeli házban volt nagyobb ilyen munka, megkérdeztem. Telefonon kért engedélyt a szerelőtől, hogy megadhassa a számát. Azért vállalt el, mert nem volt nagy munka, és éppen a falunkon keresztül járt egy hosszadalmasabb munkára, így útba ejtett. Két nap múlva jött, este tízkor. Akkor ment hazafelé.
Például, ők, hirdessék magukat önálló honlapon?
13 éve kizárólag online voltam és mindenkit arra biztattam, hogy inkább webáruház, mint hagyományos. Mára annyira telítődött a mindenki online vállalkozó akar lenni dolog, hogy vagy nagyon egyedinek vagy nagy összegeket kell beleölni, hogy egyáltalán kitünj a "zajból .
Ma már alig foglalkozok az oldalakkal, max a kötelező publicitás- ha előírják pályázat során pl.-és a szociálmédia egy egy posztja,vagy -om ne piactéren egy-egy termék jelenik meg a forgalomhoz meg a termék jellege miatt nem ad hozzá sokat az online rendelés , mert nem az az elsődleges "place".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!