Vállalkozók! Ti melyik marketingelvet valljátok?
Figyelt kérdés
1. Akkor költs reklámra, amikor pörög a céged - a holt időszakban úgyis felesleges pénzkidobás.
2. Ha holt időszak van, pörgesd fel a hirdetéseket, nehogy benne ragadj.
2017. júl. 8. 00:20
1/5 anonim válasza:
"a holt időszakban úgyis felesleges pénzkidobás. "
az online b2c marketing 99%-a direct response marketing. Nagyon kevés ok van arra, hogy valaki online hirdessen, úgy hogy ne térüljön meg az elköltött pénz.
2/5 anonim válasza:
Előző válaszomban persze feltételeztem, hogy online marketingről van szó, mivel aki 2017-ben hirdetőtáblákat bérel, meg TV-be hirdet több milliárdos bevétel nélkül annak muszáj agyilag betegnek lennie. Nincs más opció.
3/5 anonim válasza:
Mindkét elv marhaság. Folyamatosan reklámozni kell.
4/5 anonim válasza:
Folyamatosan reklámozok, ahol tudok és amikor tudok.
5/5 anonim válasza:
A reklámnak nem szabad állnia, ha leáll, nagy károkat okozhat hosszabb távon!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!